שתף קטע נבחר

בעקבות איסור על הכנסת ישראלים: אליפות העולם עברה ללונדון

הוועד הפראלימפי הבינלאומי הכריז כי אירוע השיא של השחייה הפראלימפית, שהיה אמור להיערך במדינה המוסלמית בחודש יולי, יעבור ללונדון: "יהיה מרגש לחזור למקום אייקוני בו ניערכו המשחקים הפאלימפיים ב-2012"

לאחר הפרסום הראשון ב-ynet כי הוועד הפראלימפי הבינלאומי (IPC) החליט לבטל את אליפות העולם שאמורה הייתה להיערך במלזיה בחודש יולי בעקבות סירובה להכניס את ספורטאים ישראלים, הודיע היום (שני) הוועד כי התחרות תועבר ללונדון ותפתח ב-9 בספטמבר.

 

כזכור, ראש ממשלת מלזיה, מאהאטיר מוחמד, הודיע כי לא יאפשר לישראל להיכנס למדינה. בעקבות כך מארגני האליפות וראשי הוועד התמודדו עם לחץ עולמי גדול בעקבות האיסור, עד ההחלטה להעביר את האליפות ללונדון.

 

מאהאטיר מוחמד (צילום: getty images)
ראש ממשלת מלזיה מאהאטיר מוחמד. אסר על כניסת ישראלים(צילום: getty images)

 

מדובר בתחרות חשובה ביותר עבור הענף, מאחר שניתן להשיג דרכה את הקריטריון למשחקים הפראלימפיים בטוקיו בקיץ 2020. נשיא הוועד הפראלימפי, אנדרו פארסונס, אמר: "אנו שמחים להכריז על לונדון כעיר המארחת של אליפות העולם בשחייה. אני מודה לראש עיריית לונדון עבור המאמצים האדירים שעשה על מנת לארח את האליפות בזמן קצר כל כך. זו תחרות חשובה מאוד בדרך לאולימפיאדה".

 

עוד הוא הוסיף: "אין לי ספק שקהילת השחייה תעריך את המאמצים שהם עשו כדי לארגן את התחרות. בריכת השחייה בלונדון מביאה זיכרונות פנטסטיים רבים של המשחקים הפראלייפים 2012 ואני בטוח הספורטאים מאוד יתרגשו לחזור למקום אייקוני שכזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Photo: getty images
ראש ממשלת מלזיה מאהאטיר מוחמד
Photo: getty images
מומלצים