שתף קטע נבחר

יסודות שיתוף חברה לבניין בע"מ

יסודות שיתוף חברה לבניין בע"מ ואיחוד יסודות בנייה בע"מ הן חברות אחיות, המתמחות בייזום, תכנון וביצוע פרויקטים בסדרי גודל שונים בירושלים והסביבה משנת 1996. חברת איחוד יסודות היא חברת בנייה מבצעת, המחזיקה בסיווג בלתי מוגבל בענף הבנייה (ג'5) ומוכרת גם כקבלן לביצוע עבודות ממשלתיות. יסודות שיתוף היא החברה היזמית, המקדמת תכנון וביצוע של עשרות מוסדות ציבור וחינוך. בימים אלו, בונות החברות כ־70,000 מ"ר ומעסיקות כ־350 עובדים. החברות מתאפיינות במקצועיות, יעילות ומהירות, והן נהנות משיתוף פעולה פורה עם המערכת הבנקאית בישראל, לרבות קבלת ליווי בנקאי לפרויקטים של החברה

חברת "איחוד יסודות" היא חברת בנייה מבצעת, המחזיקה בסיווג בלתי מוגבל בענף הבנייה (ג'5) ומוכרת גם כקבלן לביצוע עבודות ממשלתיות, המקדמת תכנון וביצוע של עשרות מוסדות ציבור וחינוך. "יסודות שיתוף" היא החברה היזמית. בימים אלו, בונות החברות כ־70,000 מ"ר ומעסיקות כ־350 עובדים. החברות מתאפיינות במקצועיות, יעילות ומהירות, והן נהנות משיתוף פעולה פורה עם המערכת הבנקאית בישראל, לרבות קבלת ליווי בנקאי לפרויקטים של החברה.

 

חלוצת ההתחדשות העירונית בירושלים

בשנת 2013 הקימו החברות את החטיבה הייעודית להתחדשות עירונית, המתמחה בייזום, קידום וביצוע פרויקטים של התחדשות במרחב ירושלים. לשם כך, הוכשרו צוותי עבודה מקצועיים ומנוסים שתפקידם ללוות את הדיירים החל משלב ההיכרות, ועד אכלוס הדירות בסיום הפרויקט. החברות היו הראשונות לבצע ולאכלס בהצלחה פרויקטים של תמ"א 38 בירושלים. בכל הפרויקטים שלהן, החברות משמשות בתור חברה יזמית וחברה מבצעת גם יחד.

 

מקצועיות, יעילות ומהירות - חברת איחוד יסודות  (באדיבות קסם הדמיות)
מקצועיות, יעילות ומהירות - חברת איחוד יסודות (באדיבות קסם הדמיות)

 

הדגש החשוב ביותר – תחושת ביטחון בקרב הדיירים

כחברה ירושלמית, בעלת זיקה ואהבה לירושלים, מאמינים ב"יסודות שיתוף" כי תחום ההתחדשות העירונית הוא הדרך הנכונה להמשך בנייתה ויישובה של ירושלים. יסודות שיתוף סבורה כי הליך התחדשות עירונית חייב להיות משותף לבעלי הדירות ולחברה היזמית, כשטובת בעלי הדירות היא שמכתיבה את הדרך. כדי ליצור יסודות חזקים ותחושת ביטחון אצל הדיירים, צוות עובדי החברה מלווה את הדיירים לאורך כל הדרך, תוך שיתוף פעולה, הקשבה, מתן פתרונות בתנאי שטח משתנים וטיפול באופן יעיל ומהיר בכל דייר, בדגש על שיפור מתמיד ואיכות שירות ללא פשרות. מנהלי החטיבה שוקדים על תכנון מיטבי ויצירתי, התואם את צרכי הדייר, הבניין וסביבת המגורים, מתוך ראייה ארוכת טווח.

 

העיקרון המנחה - תחושת ביטחון בקרב הדיירים (באדיבות קסם הדמיות)
העיקרון המנחה - תחושת ביטחון בקרב הדיירים(באדיבות קסם הדמיות)

 

מנהלים ובעלים עם ניסיון רב שנים

• דני אלה: ממייסדי החברות ובעליהן, הנדסאי בניין בהכשרתו, בעל תואר בגיאוגרפיה ופילוסופיה, העוסק בענף הבנייה מזה כ־30 שנה. בתור איש מערך חילוץ והצלה, אלה מבין את הצורך בחיזוק מבנים ורואה בהתחדשות עירונית שליחות אישית, מתוך הבנת הסכנה הריאלית הקיימת והחשיבות במתן פתרונות הנדסיים.

• ראיד ג'אברין: בעל ותק של 30 שנים בענף הבנייה, ממייסדי החברות ובעליהן, אחראי על ניהול ותפעול חברת הבנייה, כמו גם על ניהול מערך העובדים, תוך הקפדה על איכות ועמידה בלוחות זמנים.

• יוסי דרעי: אחד מהבעלים ומנכ"ל החברה, הנדסאי בניין בעל ותק של 17 שנים בענף הבנייה, האחראי בין היתר על הקשר האישי והצמוד עם הלקוחות.

• תמר אשל: ירושלמית, בוגרת מנהל עסקים ותלמידת החוג לגאוגרפיה באוניברסיטה העברית במסלול תואר שני בתכנון עירוני ואזורי, בעלת ותק של מעל עשור בענף הבנייה, בדגש על ייזום, קידום וניהול פרויקטים.

• רפי סילבר: יליד ותושב ירושלים, עו"ד וכלכלן המתמחה בתחום ההתחדשות העירונית בירושלים. בעל 30 שנות ותק בתחום הניהול, יזמות הבניה וקידום פרויקטים.

 

החברות

החברות אכלסו 4 פרויקטים של תמ"א 38 במסלול עיבוי בירושלים שקודמו במהירות, בין היתר תודות להסכמת 100 אחוז מדיירי הבניין ומעורבות גדולה של הנציגות. בין הפרויקטים שקודמו: הארזים 9 ,פרחי חן 3 ומגדים 17, שבשכונת בית הכרם בירושלים. בימים אלו, החברה מבצעת שלושה פרויקטים במסלול תמ"א 38 עיבוי ברח' מעבר המתלה 2 שברמת אשכול ושני פרויקטים נוספים בבית הכרם, שני פרויקטים של תמ"א 38 במסלול הריסה ובניה מחדש ברחוב לינקולן 12, טלביה ובשדרות בן צבי 29, שבפאתי נחלאות הוותיקה. התכנון נעשה בדגש על התאמת המבנה החדש למרקם השכונה הקיים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יסודות שיתוף חברה לבניין בע"מ
מומלצים