שתף קטע נבחר

קבוצת יושפה

קבוצת יושפה היא חברת בוטיק יזמית בתחום ההתחדשות העירונית, האחראית לפרויקטים ייחודיים בתל־אביב, הרצליה, חולון, רמת גן ורמת השרון. החברה שמה דגש גדול על קשר ישיר ובלתי אמצעי של בעלי החברה והמנהלים עם השטח, באתר הבנייה ומול הדיירים, ולכן מתמקדת החברה בכל זמן נתון במספר פרויקטים נבחרים בלבד

חיים ונושמים נדל"ן, תכנון, בנייה ועיצוב מגיל צעיר

קבוצת יושפה הוקמה על ידי שותפים מעולמות משלימים. החברה מנוהלת בידי שרון יושפה, מנכ"ל החברה, ואורן יושפה, מנהל הייזום והפיתוח, הפועלים יחד למעלה מעשור. "מגיל צעיר מאוד גדלנו על תכנון, בניה, אנשים, שירות והקשר שביניהם. אנו חיים ונושמים את זה מגיל אפס", מספרים שרון ואורן, בניו של יואל יושפה – אדריכל מוביל ומוערך בתחום מגורי היוקרה כבר למעלה מ־35 שנים.

 

שרון יושפה, שותף מנכ"ל קבוצת יושפה (באדיבות קבוצת יושפה)
שרון יושפה, שותף מנכ"ל קבוצת יושפה(באדיבות קבוצת יושפה)

 

אורן יושפה, שותף ומנהל ייזום ופיתוח (באדיבות קבוצת יושפה)
אורן יושפה, שותף ומנהל ייזום ופיתוח(באדיבות קבוצת יושפה)

 

שילוב בין ניסיון ממוקד, תכנון מוקפד, ביצוע איכותי ומימון עצמי

קבוצת יושפה היא מהחברות היחידות בתחום שהשלימה וסיימה בהצלחה מספר לא מבוטל של בניינים. בפרויקטים של הריסה־בנייה החברה אכלסה כבר 6 פרויקטים של התחדשות עירונית, והשביעי נמצא בתהליכי ביצוע. בימים אלה, לצד ביצוע הפרויקטים, החברה מקדמת פרויקטים רבים הנמצאים בתהליכי רישוי מתקדמים. "החברה מקפידה לבחור, לתכנן ולהקים פרויקטים סופר־איכותיים. אנחנו באים מעולם של תכנון, ואנו רואים בו מרכיב חשוב מאוד, שמשפיע על איכות החיים של הדיירים לאורך שנים רבות" אומרים אורן ושרון יושפה. "על כן המעורבות שלנו, הן ברמת התכנון והן ברמת הביצוע, היא עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר". דיירים הבוחרים בקבוצת יושפה זוכים לשקט נפשי וביטחון רב, בין היתר בשל העובדה כי החברה פועלת עם הון עצמי שלה ושל השותפים בה, ואינה תלויה בקרנות או במשלימי הון, שעלולים להעלות את המינוף והסיכון של עתיד הפרויקט.

 

סמאטס 13, תל אביב-יפו פרויקט הריסה ובנייה חדשה של קבוצת יושפה (באדיבות קבוצת יושפה)
סמאטס 13, תל אביב-יפו פרויקט הריסה ובנייה חדשה של קבוצת יושפה(באדיבות קבוצת יושפה)

 

DNA של חברת בוטיק: החל ממספר הפרויקטים ועד איכות השירות

מה עומד מאחורי ההצהרה של יושפה על היותה "חברת בוטיק"? ראשית, החברה ממוקדת באזורים בהם היא עובדת – ערי המרכז וגוש דן, בהן יש לה ניסיון רב והיכרות טובה מאוד עם ההליכים הביורוקרטיים והמוניציפליים הסבוכים. שנית, החברה מקפידה על ביצוע של מספר פרויקטים מוגבל בכל רגע נתון, מה שמאפשר לשמור על איכות המוצר בהתאם למובטח ללקוחות. "היעד שלנו הוא להיות בשטח בביצוע בו זמנית של עד ארבעה־חמישה פרויקטים", אומרים שרון ואורן. "תכנית עבודה כזו מאפשרת לשמור על ניהול צמוד של הפעילות והפרויקטים ובכך להבטיח את איכות הבניה ואת הרמה הגבוהה של הבניינים".

 

האשל 23, רמת גן: פרויקט הריסה ובנייה חדשה של קבוצת יושפה (באדיבות קבוצת יושפה)
האשל 23, רמת גן: פרויקט הריסה ובנייה חדשה של קבוצת יושפה(באדיבות קבוצת יושפה)

 

אחד ההיבטים החשובים ביותר עבור קבוצת יושפה הוא הקשר הישיר והבלתי אמצעי של בעלי החברה עם השטח, זאת כמובן בנוסף למנהלי פרויקטים, מחלקת שירות, מתאמת שינויי דיירים ועוד.

"לכל אחד מהדיירים יש קו פתוח אלינו ישירות. חשוב לנו שהדיירים יהיו רגועים ויידעו שיש להם כתובת ומענה לכל עניין לאורך הדרך. לקנות דירה או להיכנס לעסקת תמ"א 38 היא החלטה משמעותית" מאוד, המעוררת שאלות והחלטות. לכן, כבעלים של החברה, אנחנו מלווים את הדיירים בכל צעד ובכל קבלת החלטה – מהפגישה הראשונה, במשך כל הפרויקט וגם לאחריו", מעידים שרון ואורן.

 

"אנחנו מגיעים בעצמנו לפגישות עם הדיירים, לאתר הבנייה, לדיונים בעיריות. זה עניין של גישה. אנחנו לא מאמינים בלנהל את החברה והפעילות מהמשרדים – בתחום ההתחדשות העירונית הכל מתרכז בקשר עם הדיירים ובעולם הביצוע והרישוי, לכן אנחנו חיים את השטח כל יום ונמצאים שם כל הזמן".

 

פרויקטים נבחרים

• האשל 23, רמת גן: פרויקט הריסה ובנייה חדשה, מאוכלס. הריסת בניין ישן בן 9 דיירים והקמת בניין חדש בן 9 קומות ו־28 יח"ד.

• יגאל אלון 35, הרצליה: פרויקט הריסה ובנייה חדשה, באכלוס. הריסת בניין ישן בן 7 דיירים והקמת בניין חדש בן 8 קומות ו־22 יח"ד.

• סמאטס 13, תל־אביב: פרויקט הריסה ובנייה חדשה, בשלב חישוב אגרות לקראת קבלת היתר בנייה. הריסת בניין ישן בן 8 דיירים והקמת בניין חדש בן 8 קומות ו־16 יח"ד.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים