שתף קטע נבחר

"הכלבה מתה מול הילדים": נעצר חשוד בהרעלת בע"ח בצפון

בביתו של הגבר נמצאו חומרים רעילים שלפי החשד שימשו אותו לביצוע המעשה - והוא נעצר. מנהלת "תנו לחיות לחיות": "מקווה שיישלח לשנים רבות בכלא"

 

המשטרה עצרה אתמול (ה') גבר בן 41, תושב המועצה המקומית ג'וליס שבצפון, בחשד להרעלת בעלי חיים ביישוב שבו הוא מתגורר. בביתו נמצאו חומרים רעילים שלפי החשד שימשו להרעלת בעלי החיים. בפתח הכתבה: תיעוד בעלי החיים המורעלים. התוכן קשה לצפייה.

 

החקירה נפתחה בעקבות דיווח מפי כמה מתושבי היישוב, שפנו למנהלת עמותת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן. המשטרה מסרה כי החשוד נעצר לחקירה ובהתאם לחומר הראיות וצרכי החקירה, הוא יובא מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

הרעלת חיות בכפר ג'וליס ()
הרעל שפוזר ברחבי היישוב

הרעלת חיות בכפר ג'וליס ()
פוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק של אחת מתושבות היישוב

אחת מתושבות היישוב כתבה בחשבון הפייסבוק שלה כי מדובר ב"מעשה לא אנושי ומסוכן. גם הכלבה שלנו 'בילה' הורעלה באותו הרעל ומתה מול עיני ילדיי. אנחנו בהלם, בצער רב לא יכולנו להציל אותה".

 

תושבת אחרת כתבה: "הכלבה שגדלה עם ילדיי והייתה חשובה להם כל כך הורעלה. בצער רב לא יכולנו להציל אותה. חסר צלם אנוש החליט להצמיד את הרעל לחתיכות פסטרמה ולהניח אותן על המדרכה. זה עניין מסוכן ממדרגה ראשונה שאינו עולה עם ערכינו החברתיים, זה לא המקרה הראשון מסוגו".

 

הרעלת חיות בכפר ג'וליס ()
אחד מהכלבים שהורעלו

הרעלת חיות בכפר ג'וליס ()

הרעלת חיות בכפר ג'וליס ()
ציפור ליד האוכל המורעל

אתי אלטמן, מנהלת עמותת "תנו לחיות לחיות" אמרה כי "מדובר במקרה מזעזע שהתרחש לפני כמה שבועות, שבמסגרתו אדם לקח את החוק לידיו והרעיל עשרות בעלי חיים. בזכות שיתוף פעולה מעולה עם משטרת עכו ופעילים בחברה הערבית הצלחנו לתפוס את המרעיל".

 

היא הוסיפה: "אני מקווה שבית המשפט יחמיר עמו, וישלח אותו לשנים רבות בכלא כדי שיבין שלבעלי החיים יש זכויות. הוא פגע בעשרות משפחות שבעלי החיים היו חלק מהן. אני קוראת לפנות מיד למוקד המשטרה או לעמותת 'תנו לחיות לחיות' ולדווח על כל מקרה של התעללות בבעלי חיים על מנת להציל אותם מכל סכנה".


פורסם לראשונה 18/04/2019 21:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים