שתף קטע נבחר

חיים מגרלשוילי תובע את אשתו של גילי ורמוט

כדורגלן העבר דורש חצי מהרווחים העתידיים של החווה לגידול קנאביס שהקימו בני הזוג ורמוט. לטענתו איריס ורמוט הפרה שלא בצדק את הסכם השותפות שנחתם ביניהם, ופעלה מאחורי גבו לחתום על הסכם עם חברת תפן. עורכי הדין של הנתבעת בתגובה: "מגרלשוילי הפר חוזה בכך שלא הזרים כספים במועד שנקבע"

כדורגלן העבר חיים מגרלשוילי תובע את אשתו של גילי ורמוט באמצעות עורכי הדין איתן ארז ויואב רז, בטענה כי הוא זכאי ל-50 אחוזים מהרווחים שיגרפו הנתבעים מהחווה לגידול קנאביס שאותה הם עתידים להקים עם חברת תפן.

 

לאחרונה פורסם כי גילי ורמוט ואשתו הקימו חווה לגידול קנאביס, התשיעית בישראל, לאחר שקיבלה רישיון לשתילת קנאביס רפואי מהיק"ר (היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות). במסגרת ההסכם עם חברת תפן, תשלם החברה הציבורית לחברת "דרך לחיים" של ורמוט 4.5 מיליון שקל במזומן ועוד 1.5 מיליון שקל בשווי מניות תפן.

 

חיים מגרלשוילי. רוצה רווחים מהחווה לגידול קנאביס (צילום: הפועל חיפה) (צילום: הפועל חיפה)
חיים מגרלשוילי. רוצה רווחים מהחווה לגידול קנאביס(צילום: הפועל חיפה)

 

עו"ד איתן ארז (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
עו"ד איתן ארז(צילום: מוטי קמחי)

 

מגרלשוילי היה חברו הקרוב של ורמוט. על פי התביעה, מגרלשווילי נפגש עם איריס ורמוט, ולדבריו היא הציעה לו להיכנס כשותף משקיע בחווה שאותה הקימה חברת "דרך לחיים" שבבעלותה. היא ציינה שהיא ממתינה לאישור סופי להקמת החווה. לדברי מגרלשוילי, ורמוט סיפרה לו שהיא חתמה כבר על הסכמים לשיווק הקנאביס לחברה בשם "בזלת". לטענת התובע, לאחר שכבר נחתם הסכם שותפות בין הצדדים, ורמוט ושותפה שחף אוחנה ניהלו מאחורי גבו משא ומתן עם חברת תפן, ללא ידיעתו, תוך שהם מנסים להוציא אותו מהשותפות.

 

לדברי מגרלשוילי, הוא היה נחוש לעמוד בהסכם השותפות, למרות הניסיונות הגוברים מצד ורמוט ושותפה לבטל את השותפות ביניהם, אולם לפני כחודש הם הודיעו לו שהם מחזירים לו את הסכום שהשקיע, ואיריס ורמוט שלחה לו מכתב שבו היא מודיעה על סיום ההסכם ביניהם. כעת מגרלשוילי דורש 50 אחוזים מהרווחים העתידיים.

 

גילי ורמוט (צילום: ראובן כהן)
גילי ורמוט. השותפות עם מגרלשוילי לא יצאה לפועל(צילום: ראובן כהן)

 

עורכי הדין בני ברץ וניר זוהר ממשרד פרל כהן צדק, באי כוחם של איריס ורמוט, שחף אוחנה ו"דרך לחיים", מסרו בתגובה: "מדובר בהפרת חוזה פשוטה. חיים התחייב להזרים כספים להקמת החווה בלוח זמנים ברור. מסיבות השמורות עמו הוא לא הזרים את הכסף במועד. אחרי התראות הוא הזרים חלק מהכסף, קיבל ארכות ולא עמד בהן. בנסיבות אלה בוטל החוזה עמו. לאחר מכן הוא ראה שאיריס ושחף התקשרו עם גוף אחר וחשב שזו הזדמנות טובה לקבל בדיעבד משהו שלא עמד בו מלכתחילה. כעת הוא מנסה להשיג באמצעות בית המשפט הכרה בכך שיקבל פיצוי, למרות שהפר חוזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
חיים מגרלשוילי
צילום: עוז מועלם
מומלצים