שתף קטע נבחר

ביצע מעשה מגונה מול לוחמת MMA - וחטף מכות

ג'ויס ויירה בסך הכל רצתה להצטלם לקמפיין בגדי ים, אך כשאדם ביצע מולה אקט מיני וסרב לחדול היא לא היססה להשתמש בכישורי האיגרוף התאילנדי והג'יו ג'יטסו בהם היא מתמחה. "אני חושבת שחייבים להחמיר בענישה", אמרה הלוחמת לאחר המקרה

שוב אנו נתקלים במקרה מצער עם טוויסט המזכיר במעט תסריט של סרט הוליוודי, והפעם הוא ארע בברזיל. ג'ויס ויירה, בסך הכל רצתה להצטלם לקמפיין בגדי ים שהיא מובילה באינסטגרם, אך מצאה את עצמה חובטת באדם שביצע מולה מעשים מגונים.

 

ויירה בת ה-27 לקחה חלק בצילומים של בגדי ים בריו דה ז'ניירו, כשעל פי החשד אדם זר החל לבצע מולה אקטים מיניים. מה שאותו אדם כנראה לא ידע הוא שוויירה היא לוחמת MMA המתמחה באגרוף תאילנדי ובג'יו ג'יטסו. ויירה ניסתה לדבר עם אותו אדם ולהזיז אותו מהדרך, אך מכיוון שלדבריה הוא סירב לשתף פעולה ולחדול ממעשיו היא נאלצה להשתמש בכישורי הלחימה שלה.

 

ג'ויס ויירה  (מתוך הטוויטר)
ג'ויס ויירה בזמן האירוע(מתוך הטוויטר)

 

 

"הוא עמד במרכז שביל בו עוברים אנשים רבים כולל ילדים, השמיע עשה את מה שעשה וגנח", סיפרה. הלוחמת דיווחה על האירוע למשטרה, שתפסה את המטרידן, אבל שחררה אותו זמן קצר לאחר מכן.

 

"אנחנו מרגישים חסרי הגנה", ביקרה ויירה את החלטת המשטרה. "ההחלטה שלהם לא ברורה לי, שכן אנחנו נמצאים באותה העיר ואנחנו עלולים להיתקל אחד בשני. קיבלתי אינספור הודעות מנשים שנקלעו למצבים דומים וסיפרו לי שהחליטו לוותר מראש על התלונה במשטרה כי ידעו שהתוקף ישוחרר תוך זמן קצר. אני חושבת שחייבים להחמיר בענישה".

 

למי ששכח, בינואר השנה אדם ברחובות ריו דה ז'ניירו דרש מפוליאנה ויאנה, לוחמת UFC מוכרת, את מכשיר הטלפון שלה וטען שהוא חמוש. היא תקפה אותו והחזיקה אותו עד שהגיעה המשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים