שתף קטע נבחר

זה הזמן להתקדם: מזל טוב לשוורים

מי הם בני ובנות מזל שור, מה המקצועות המתאימים להם, מהן התכונות החיוביות ומה השליליות שלהם ומה צפוי להם השנה מבחינת אתגרים, שפע ובכלל? צילה שיר אל מפרטת על בני ובנות המזל החוגגים יום הולדת

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

תאריך המזל: מ-21.4 ועד 21.5

 

  • אלמנט: אדמה
  • איכות: יציב
  • איבר בריאותי רגיש: צוואר
  • נאמנות: יציבים ברגשות וביחסים
  • מקצועות מתאימים: עיסוק באומנות, אסתטיקה, אדמה ונדל"ן לסוגיו השונים
  • סמל המזל: ראש של שור
  • תכונות חיוביות: אנשים מעשיים, יציבים, יצירתיים, שלווים, הולכים בתלם, ארציים, מאמינים במה שרואים ובמה שאפשר לחוש, מהימנים, חושניים, אוהבים נוחיות, אסתטיים, אוהבים בילויי איכותי, אוהבי אומנות
  • תכונות שליליות: רכושניים, רודפי בצע, רודפי תענוגות, עקשנים, בעלי חשיבה איטית, לא אוהבים שינויים, לא זורמים עם הנסיבות, איטיים, מגושמים, קשה להם להחצין רגש, חסכניים, מאמינים רק בקיים ולא יכולים לראות דברים שמעבר

 

תחזית כללית שנתית לילידי המזל

כבני מזל שור תעדיפו את הנוחות והביטחון על פני מלחמות על יעדים ופסגות. התכליתיות והמעשיות היא הקו המנחה שלכם כיאה לאלמנט אדמה ויאפיין את בחירותיכם בחיים בתחומים השונים.

 

שפע - כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא כרגע בנסיגה בחודשים הקרובים, בבית כספים שמתקבלים מאחרים. זהו נושא רגיש אצלכם כיוון שעד עכשיו היתה לכם התחושה שכל הנושא הכלכלי לא מסודר או מנוהל מספיק טוב אצלכם ואתם עומדים במצבים לא נעימים בהם לא נוח לכם לרוץ אחרי כספים שמגיעים לכם ושאתם בוודאות יודעים שוויתרתם עליהם, כי לא היה לכם כוח לריב.

 

הגיע הזמן לבדוק ולחדד נושאים אלו ולא לאפשר לאנשים שמנסים לנצל את טוב לבכם או את הצורך שלכם בשקט. תיתכן עכשיו תקופה של חוסר וודאות ואולי אף בעיניכם לחץ ומהפך בענייני כספים, אך כל זאת יהיה עבורכם מעולה כיוון שבסיומה של התקופה הדברים יסתדרו עבורכם ואז באמת תרגישו שעליתם על דרך המלך ויהיה לכם את השקט הנפשי כפי שהייתם רוצים.  

 

אתגר - השנה הקרובה תהיה לכם שנה שבה תוכלו לבנות את העתיד שלכם מבחינה מקצועית על ידי הרשמה ללימודים שיאתגרו אתכם מבחינה אישית. נראה שאתם מוכנים ללמוד מהניסיון האישי שלכם ופחות להסתמך על נסיון האחרים.

 

יהיו לכם אפשרויות לנסוע לחו"ל, ואתם תעדיפו כזו שתשלב בתוכה נסיעה לשם לימוד או נסיעת עסקים – זה בדיוק הזמן הנכון ללמוד ולהתחדש ואף לתכנן את צעדי ההתקדמות בקריירה שלכם לשלב המאוחר יותר בחיים.

 

יש לכם אפשרות ללמוד דברים שונים וחדשים בחייכם , כיוון שבתוך תוככם אתם מייחלים למהפך פנימי שיעזור לכם למצות ולהביע את האני הפנימי שלכם.

 

במידה ויש לכם בעיות משפטיות, עדיף לכם לקחת ייעוץ משפטי ולא להחליט על מהלכים משמעותיים על דעת עצמכם.

 

בברכת מזל טוב ובהצלחה.

 

צילה שיר אל , אסטרולוגית ויועצת משפחתית

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מזל שור
צילום: shutterstock
צילה שיר אל
מומלצים