שתף קטע נבחר

קידר מבנים

כמעט 60 שנים שהשם 'קידר' הוא חלק חשוב מנופו של ענף הנדל"ן הישראלי. חברת קידר פועלת עשורים רבים בתחום הנדל"ן למגורים, מציגה אינספור פרויקטים בהיקפים שונים, בעיקר באזור השרון, ושומרת כל העת על אותה תחושת משפחתיות ועל אותו חום שאפיינו אותה מרגע הקמתה. היום היא מבצעת גם פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, ובקצב מרשים במיוחד

קידר מבנים הוקמה בשנת 1965 על ידי סב המשפחה, אברהם קידר ז"ל, אדם בעל ניסיון עשיר בתחום הבנייה, אשר אף זכה בתואר "רב קבלן" על עבודותיו לאורך השנים. כיום מוביל את החברה טל קידר, המנכ"ל והבעלים, דור שלישי למשפחה, המחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ובתואר הנדסאי בניין במגמת תכנון וניהול. לטל, שהצטרף לקידר מבנים בשנת 2006, ניסיון עשיר בייזום, בתכנון, בניהול ובביצוע עסקאות נדל"ן מכל הסוגים, החל בעסקאות קומבינציה ועד עסקאות בתחום ההתחדשות העירונית לסוגיהן.

 

מדד התחדשות  (באדיבות קידר מבנים)
טל קידר, מנכ"ל קידר מבנים(באדיבות קידר מבנים)

 

לצידו פועלים שגיא פיפשקוביץ, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, בעל תואר ראשון ושני מאוניברסיטת בר אילן בכלכלה ומנהל עסקים, אשר לו עבר עשיר בבתי ההשקעות המובילים בישראל; יובל קידר, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזור השרון ודור שלישי למשפחה גם הוא. יובל, שהצטרף לחברה ב־2014, נמצא בשלבי סיום תואר הנדסאי בניין במגמת תכנון וניהול מבנים. קידר מבנים נחשבת לחלוצה בתחום ההתחדשות העירונית, בוודאי בכל הנוגע לאזור השרון. החברה מקדמת בימים אלו עשרות פרויקטים בתחום, ומאחוריה מיזמי התחדשות עירונית שכבר הושלמו ואוכלסו.

 

אחד הבולטים שבהם הוא פרויקט הר סיני 6 ברעננה, פרויקט חיזוק (תמ"א 38/1) שבמהלכו נוספו עשר יחידות דיור חדשות ל־16 הקיימות. פרויקט זה, שהושלם זה מכבר, זכה במקום הראשון בפרס מצוינות הבנייה של התאחדות בוני הארץ לשנת 2018, הודות לסטנדרט הבנייה הגבוה ולשיתוף הפעולה המלא עם הדיירים.

 

 

מדד התחדשות עירונית (באדיבות קידר מבנים)
מקום ראשון: פרויקט הר סיני 6 ברעננה זכה בפרס מצוינות הבנייה (באדיבות קידר מבנים)

 

משפחתיות שאין לה תחליף

אחד העקרונות המרכזיים לפיהם פועלת קידר מבנים היא המשפחתיות. על אף שמדובר בחברה גדולה, שהקימה עשרות שכונות מגורים ואלפי יחידות דיור חדשות, היא מקפידה על היחס האישי ועל הקשר הקרוב עם לקוחותיה, הדיירים בפרויקטים השונים, כפי שעשתה מיום הקמתה. אנשי קידר מבנים מקפידים לשמור על קשר יומיומי עם הדיירים, אשר יוצר מערכת יחסים קרובה ונעימה בין הצדדים. הדיירים, בכל פרויקט, נחשבים חלק מהמשפחה הגדולה וממשיכים ליהנות מהמענה האדיב ומהיחס האישי גם זמן רב לאחר השלמת העבודות. כחלק מראייה זו, ומתוך שאיפה ליצור עבור כל דייר ודייר סביבת מגורים נוחה, נעימה ואיכותית, מקפידה קידר מבנים על שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, ועל בנייה בסטנדרט הגבוה ביותר. פועל יוצא מתפיסה זו הוא שמירה על איכות הסביבה והקפדה על עקרונות של בנייה ירוקה, כזו שתשפר לא רק את איכות הנכס והמבנה, אלא גם את איכות החיים של הדיירים.

 

העמק 11־9 ,כפר סבא: פרויקט תמ"א לחיזוק שני בניינים  (באדיבות קידר מבנים)
העמק 11־9 ,כפר סבא: פרויקט תמ"א לחיזוק שני בניינים (באדיבות קידר מבנים)
 

 

איתנות פיננסית מוכחת; תכנון וביצוע במקום אחד

אחד היתרונות הגדולים ביותר שמציעה קידר מבנים ללקוחותיה הוא היותה חברה יזמית וקבלנית, כלומר כזו האמונה הן על הייזום והתכנון והן על ביצוע הפרויקטים שלה. לחברה סיווג ג'5, כלומר סיווג בנייה בלתי מוגבל, אשר מאפשר לה לבצע בעצמה כל פרויקט, בכל סדר גודל. כל מנהלי הפרויקטים והמהנדסים הם עובדים ישירים של החברה וכך היא יכולה להבטיח כי הבנייה תתבצע בצורה מיטבית ובאיכות הגבוהה ביותר, המוצגת בדרך כלל רק במגורי יוקרה. כאמור, קידר מבנים פועלת בעיקר באזור השרון, בערים הרצליה, רעננה, כפר סבא, רמת השרון והוד השרון, אך גם יוזמת ומבצעת פרויקטים בתל־אביב. החברה מחזיקה בבעלותה קרקעות רבות באזור השרון, שנמצאות בהליכי רישוי כאלו ואחרים – דבר המעיד על חוזקה ועל איתנותה, ומבטיח יציבות רבת שנים. לצד כל אלו מתגאה החברה בצוות המקצועי שלה וההון האנושי, אשר מתמחה בכל תחום הנוגע לענף הנדל"ן בכלל ולתחום ההתחדשות העירונית בפרט, וזאת כדי לספק ללקוחותיה מענה מקצועי מהיר ומדויק בכל עניין.

 

 

פרויקטים נבחרים

קידר מבנים מבצעת כיום שלל פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. היא בוחרת כל פרויקט בקפידה, מתוך שאיפה להקים מבנים בעלי ייחודיות מסוימת, הן מבחינת איכות הבנייה והן מבחינת התמורה שהם מציעים לדיירים. אלו הפרויקטים הנבחרים בהתחדשות עירונית שהיא מבצעת ומקדמת כיום:

 

• פינסקר 4, הרצליה: פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה) בסמוך למרכז העיר. במבנה המקורי היו 4 יחידות דיור, ולאחר השלמת העבודות יהיו במבנה החדש 20 יחידות דיור. הפרויקט קיבל את היתר הבניה ונמצא בביצוע ובשלבי חפירת המרתף.

 

• העמק 11־9 ,כפר סבא: פרויקט תמ"א לחיזוק שני בניינים בני 16 יחידות דיור כל אחד. לכל בניין יתווספו עשר יחידות דיור, והפרויקט יכלול בסופו של התהליך 52 יחידות דיור בסך הכל. בראשית דרכו, הפרויקט ניתן לחברה יזמית אחרת, שנטשה אותו. לאחר תיקון ועדכון התמ"א על ידי המחוקק נכנסה קידר מבנים לתמונה, וכיום הוא נמצא בשלבי ביצוע מתקדמים וצפוי להתאכלס בחודשים הקרובים.

 

• השרון 6, הרצליה: פרויקט הריסה ובנייה לבניין ישן ורעוע שבו 5 יחידות דיור. בסיום העבודות יהיה במקום בניין חדש בן 15 יחידות דיור. הפרויקט היה בין הראשונים מסוגו בהרצליה, ונחתם בשנת 2014. הבניין המקורי כבר נהרס, וכעת העבודות נמצאות לקראת סיום שלב השלד. צפי לאכלוס: סוף שנת 2019.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים