שתף קטע נבחר

חטאפה רביעית אחרי 0:3 ענק על סביליה

משחק עצבני במדריד שכלל שני פנדלים בחסות ה-VAR ושני כרטיסים אדומים, הסתיים בניצחון ענק של המארחת, שעברה את יריבתה בקרב על מקום בליגת האלופות. לבאנטה ואספניול סיימו ב-2:2, 1:2 לויאריאל על לגאנס

 

חטאפה אירחה היום (ראשון) את סביליה למשחק שבו הרבה מאוד הונח על השולחן, בקרב ישיר על מקום ברביעייה הראשונה ובליגת האלופות בסיום העונה. מי ששמרה טוב יותר על קור הרוח הייתה המארחת, שהשיגה 0:3 מוחץ ועלתה על חשסון יריבתה למקום הרביעי.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

זה היה משחק מלא עצבים, ובמיוחד עשר דקות מתוכו - בין הדקה ה-23 ל-33, בהן שחקני סביליה ספגו לא פחות מחמישה כרטיסים צהובים. חיימה מאטה קבע 0:1 בפנדל לאחר נגיעת יד של פרנקו ואסקס ברחבה בעלייה לכדור גובה.

 

שחקני חטאפה חוגגים (צילום: AFP)
שחקני חטאפה חוגגים. התקרבו לליגת האלופות(צילום: AFP)

 

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, סרחיו אסקודרו, שבמהלך המהומה לאחר הפנדל ספג צהוב על מילים מיותרות לשופט, נגע בכדור בידו באופן דומה. השופט העניק פנדל שני ליריבה, וצהוב שני לאסקודרו שהורחק. הפעם חורחה מולינה היה האיש שדייק מהנקודה וקבע 0:2. אותו מולינה דחק מקרוב את ה-0:3 בדקה ה-53 וסגר עניין. ג'אן דקונאם הורחק בצד של המנצחת אחרי עבירה אגרסיבית בדקה ה-74.

 

לבאנטה אירחה את אספניול למשחק מהנה שהסתיים ב-2:2, אחרי שהמארחת חזרה פעמיים מפיגור והשיגה נקודה חשובה במאבקי ההישרדות. בורחה איגלסיאס העלה את הקטלאנים ליתרון ראשון בבעיטה יפה מחוץ לרחבה (16), רובן וסו השווה (62) בנגיחה אחרי ששבר את קו הנבדל במהלך בעיטה חופשית של חוסה קמפאנייה.

 

מרקו רוקה החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-65, אבל פצצה של רובן רוצ'ינה כעבור שבע דקות קבעה את תוצאת המשחק. רוצ'ינה כנראה סבל מעודף אדרנלין אחרי השער הזה, כי עוד שתי דקות עברו והוא ספג צהוב שני מוצדק על תיקול מסוכן והורחק.

 

ויאריאל ניצחה 1:2 בבית את לגאנס. קרלוס באקה כבש את הראשון בדקה ה-64, קרל טוקו אקאמבי הכפיל בדקה ה-80. נאביל אל זאהר צימק בפנדל בדקה ה-87.


פורסם לראשונה 21/04/2019 18:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים