שתף קטע נבחר

פעיל ליכוד בולט נפגש עם שקד: "התפקדי למפלגה"

שרת המשפטים השתתפה בפגישה של ראשי היישובים בשומרון, ויוסי דגן, מגדולי הפוקדים בליכוד, קרא לה להצטרף למפלגה ו"להמשיך את פועלך". גם השר חיים כץ הציע את תמיכתו ואת כוחו בפריימריז והזכיר את איוב קרא שנדחק: "גם אתם צריכים את העוצמה הזו"

 

 

בליכוד לא מוותרים על הרעיון לצרף לשורות המפלגה את שרת המשפטים איילת שקד. אמש (יום ד') השתתפה שקד בערב הנהגות יישובי השומרון, שהתקיים בביתו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, יחד עם שר הרווחה חיים כץ (הליכוד), ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) וראשי היישובים.

 

חיים כץ הזכיר לנוכחים: "יש לי מפקד לליכוד, כי זו עוצמה. וחברי הכנסת מבינים מה זה עוצמה". הוא דיבר על הריאיון של השר איוב קרא ל-ynet ו"ידיעות אחרונות": מי שרואה היום את איוב קרא שבוכה שאני לא עזרתי, אז גם אתם צריכים את העוצמה הזאת".

 

כץ פנה לשקד ואמר: "איילת, לפני פריימריז כולם באים... את לא צריכה לבוא, יש לך. את חשובה, את יודעת לתרום ואנחנו צריכים אותך. אז אני מקווה שבסוף הערב תגידי 'אנחנו באים'".

איילת שקד עודד פורר חיים כץ פגישה בבית של יוסי דגן (צילום: רועי חדי)
"איילת, לא סיימת את תפקידך ההיסטורי". מימין לשמאל: דגן, שקד, פורר וכץ, אמש(צילום: רועי חדי)

דגן, שהוא אחד הפוקדים הגדולים לליכוד, קרא גם הוא לשקד להצטרף למפלגה. "איילת, לא סיימת את תפקידך ההיסטורי", אמר, "עם ישראל זקוק לך. אני קורא לך להתפקד לליכוד ולהמשיך את פועלך". שקד השיבה כי טרם החליטה על המשך דרכה הפוליטית והבטיחה: "עשינו דברים גדולים יחד ונמשיך לעשות דברים גדולים יחד".

 

השר חיים כץ ורועי דגן קוראים לאיילת שקד:
(צילום: רועי חדי )

הקריאות לשקד שלא לפרוש מהמערכת הפוליטית ולהצטרף לליכוד החלו להישמע זמן קצר אחרי הבחירות, עם היוודע דבר הכישלון של מפלגת "הימין החדש" שהקימה עם נפתלי בנט. פעילי ימין אמרו כי המהלך להקמת מפלגה חדשה בזמן קצר תוך עזיבת מפלגת האם הייתה אמנם טעות, אך קראו לה שלא לעזוב את החיים הפוליטיים ולהשתלב במפלגת השלטון. גורמים פוליטיים בכירים טענו כי התפקדות של שקד לליכוד היא רק עניין של זמן, אולם שקד הבהירה כי איננה עוסקת בכך.

 

חברי כנסת ושרים בכירים בליכוד כבר התבטאו בעבר בנושא, ויו"ר הקואליציה לשעבר דוד ביטן אף אמר לפני מספר חודשים, שאם שקד תצטרף לליכוד היא תהיה המועמדת הפופולרית ביותר בפריימריז ותעקוף ברשימה דמויות חזקות ומוכרות ושרים בכירים.

 

 

 

חברת הכנסת הנבחרת מטעם הליכוד, קרן ברק, אמרה כמה ימים לאחר הבחירות כי אין לה ספק ששקד לא תצא מהמשחק הפוליטי. "בנט ושקד עשו הרבה טעויות אבל איילת שקד מאוד פופולרית והיא צריכה להיות בליכוד".

 

שקד התייחסה לעתידה הפוליטי, באירוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח עם עובדי משרדה לפני כשבוע. "נראה שדין הבוחר וגם אחוז החסימה הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן שאני ממש לא מתחייבת מהו", אמרה שקד באירוע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
איילת שקד
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים