שתף קטע נבחר

למצוא את האיזון הנכון: הורוסקופ חודש מאי

למי צפויה אהבה גדולה החודש, מי ינהל שיחות נפש שינטרלו משקעים מהעבר ולמי צפויים מהלכים פיננסיים עם אדם מהעבר? הכל בהורוסקופ לחודש מאי

יש באוויר מעין תחושה של "לפני ואחרי החגים", עם הפסח שעברנו, אבל עם יום העצמאות ול"ג בעומר לפנינו, וכמובן ימי הזיכרון שהם הבסיס למדינתנו. אז מה מספרים הכוכבים על החודש החדש שבא עלינו לטובה - בדקו את התחזית האישית שלכם בהורוסקופ חודש מאי:

 

מה מספר ההורוסקופ החודשי שלכם? (צילם: shutterstock) (צילם: shutterstock)
מה מספר ההורוסקופ החודשי שלכם?(צילם: shutterstock)

 

מזל טלה

בתקופה זו של השנה אתם עושים דרך כדי לזכות בעצמאות כלכלית וקרייריסטית. אנשים יאמינו בכם וישליכו עליכם את יהבם. חיבור טוב עם פרטנר שעבודתו שלובה בעבודתכם יהווה את הסימן עבורכם להמשיך קדימה.

 

כסף: הצלחתו הפיננסית של אדם אהוב, תשפיע לטובה גם עליכם. אם תתמכו בו ותעודדו אותו, תוכלו ליהנות בעתיד מן הפירות שהוא יקטוף.

 

קריירה: מישהו ייתן לכם יד חופשית בפרויקט הקשור בתחום האחריות שלכם. קחו בחשבון שגם הוא יצטרך לתת הסברים לממונים עליו. זה אומר שלא כדאי לכם להתפרע יותר מידי.

 

אהבה: דווקא לתפוסים שביניכם צפויים גישושים שעשויים להתפרש כחיזורים: זה נחמד, אבל בדיוק בנקודה בה מסתיימת המחמאה – מתחילים הדברים

שעלולים להסיט אתכם ולהוביל אתכם להרפתקאה שתסתיים במהירות.

 

לתשומת ליבכם: צפויים צירופי מקרים לפיהם נרקם קשר עם מישהו שבמבט ראשון מותיר רושם אבירי, אך בהמשך יתגלה כזאב טורף.

 

מזל שור

בחודש הקרוב, השמש יוצרת מצבים אשר לפיהם מקומות השופעים אווירה נוסטלגית יעזרו לכם בהעמקת הקשר עם אנשים נחשקים.

 

כסף: צפויים מהלכים פיננסים עם אדם שהיה לכם קשר עימו בעבר - גם אם אינכם נלהבים לחזור לשהות במחיצתו, כדאי שתיזהרו בכבודו.

 

קריירה: שיחות עסקיות שהיו אמורות להיות קלילות ושוטפות, הופכות למפגשים בעלי אופי רציני: מישהו ינסה להעביר לכם מסר חשוב. שימו לב, הוא אינו רוצה לתת פומביות לנאמר.

 

משפחה: תופעה קוסמית יוצרת צירופי מקרים לפיהם מתבשלת סולחה העשויה לפתור מריבה עתיקת יומין בתחום שבינו לבינה, או במישור המשפחתי.

 

מזל תאומים

גרמי השמיים מובילים אל אפיקים אשר לפיהם צפויה לכם אנרגיה ברקית ומהממת: צפויה הצלחה להתרחשויות הנוחתות עליכם באקראי וללא תכנון.

 

כסף: כספים שהתעכבו מגיעים אליכם לאחר שעברו דרך חתחתים, בהמשך יתברר שדווקא מישהו שלא חשדתם בו - היה זה שגרם לעיכוב.

 

קריירה: אתם מגלים בתוך עצמכם יכולת הדרכה והוראה: אל תהססו לשלב אותה באחד מאפיקי הקריירה שלכם.

 

משפחה: צפויים מצבים אשר לפיהם נוצרים יחסים מיוחדים ביניכם לבין קרובי משפחה של אהובי לבכם: בעתיד תזדקקו לאשראי שאתם צוברים אצלם עכשיו.

 

שימו לב: זוהי תקופה נפלאה כדי להחזיר אל חייכם את אלה שהפכו ל אקסים - הולך להיות מעניין.

 

מזל סרטן

בחודש הקרוב תיווצר הזדמנות שתאפשר לכם להוכיח יכולת ארגון וניהול, אך כדאי שתקפידו על כך שלא ייקחו לכם את הקרדיט.

 

כסף: אתם עלולים להתפתות לשלם תמורת שירותים וחפצים שבמקום אחר עשוי להיות מוענק לכם חינם: כדאי שתבדקו היטב את ההטבות המגיעות לכם.

 

קריירה: הנומרולוגיה צופה לכם הצלחות בקריירה עם אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מעניקים את המספר 5.

 

משפחה: קרוב משפחה יעזור לכם להיפטר מלחץ נפשי. זוהי תקופה בה אתם זקוקים לאוזן קשבת שתאפשר לכם לפרוק מן הלב.

 

נקודות לטיפוח: אל תעשו חשבון לטיפוסים חמוצי פרצוף, כלומר: היו תקשורתיים, אל תהססו לפרוק מן הלב, פטפטו ככל העולה על דעתכם, לכו לכמה שיותר פגישות עיוורות.

 

מזל אריה

צפויה תקופה בה כדאי לכם למקד את האנרגיות ולא לפזרן לכל רוח, מצד שני קשרים אישיים שרקמתם יוכיחו את עצמם והם עשויים להוביל להתקדמות אישית.

 

כסף: אל תתפתו להשקיע במייזמים חדשים כל עוד התמורה אינה ברורה וודאית. במקביל, זה הזמן לנטוש מסלולים שלא ממש סיפקו את הסחורה.

 

קריירה: מישהו טורח לעדכן אתכם בשמועות: מומלץ שלא לחולל מהומות, אלא פשוט להתחרות באלה שמנסים לתפוס את מקומכם.

 

משפחה: יחסים משפחתיים אשר היה נדמה כי צנחו אל תוך שגרה, מתרעננים לפתע: במקביל, רק תרוויחו אם תעזרו לכוכבים לעזור לכם בסיפור הזה.

 

נקודות ציון: כבר בתחילת החודש נראה שיהיו אנשים סביבכם ינסו לשדך לכם. קרובי משפחה יפרגנו לפרשיות שבעבר התנגדו להן. טיפ: שימו עין על ילידי מזל גדי.

 

מזל בתולה

אנשים יצאו מגדרם כדי לנסות להרשים אתכם. הכוכבים מעניקים לכם את הנסיך הנכון בעיתוי הנכון. במקביל, לכו על מחזרים בעלי אישיות פנימית מרשימה.

 

כסף: אתם רוצים לבזבז יותר ממה שיש לכם ולכן כדאי שתגלו זהירות בהוצאות כספיות, בעיקר אם מדובר בכלי בית וריהוט: נראה שהמחיר הסופי יהיה רחוק מאוד מקו ההתחלה.

 

קריירה: מישהו שצפה לכם כישלון בעסקים או בקריירה, יאלץ "לאכול את הכובע": במקביל, נראה שהכול נעשה באווירה ידידותית.

 

משפחה: עניינים הקשורים לאמונה שבלב, עלולים להפוך לוויכוחים קטנוניים: אם לא תמהרו להתנער מהסיפורים האלה, אתם עלולים להצטער על כך.

 

נקודות ציון לחודש הקרוב: אתם רוצים לקשור את גורלכם עם אדם כלשהו, אך כדאי שתבחרו במי שמסוגל לצלול יחד איתכם אל העומקים והתהומות שבנפש המורכבת שלכם.

 

מזל מאזניים

צפויה לכם אהבה גדולה (או לפחות רומן מתמשך) בחברת אדם שיודע לפרגן. במקביל, אתם מעוררים את קנאתו של אדם אחר. טיפ: נסו למצוא את האיזון הנכון.

 

כסף: לכם וכך גם לאנשי העסקים שביניכם, צפויה תקופה של גיוס כספים מוצלח. גם אתם תופתעו ממבול היזמים שירצו לראות בכם את שותפיהם.

 

קריירה: אנרגיות רבות משפיעות על בית הקריירה שלכם: נצלו את התופעה כדי לצבור הישגים בכל מה שנוגע לשכר, קידום או הטבות נילוות.

 

משפחה: אתם עלולים להעניק פירושים שגויים לדבריו של אדם קרוב: הכי טוב בשבילכם זה לקבל את המילים כפי שנאמרו מבלי לקשט אותן בתוספות.

 

נקודות ציון: נראה כי רחשושים והתלחשויות מדרבנים אתכם להרים טלפון אל מי שבדרך-כלל אתם נרתעים לפנות אליהם.

 

מזל עקרב

שינוי מזג האוויר עושה לכם טוב. צפויות שיחות נפש המאפשרת נטרול משקעים קשים מהעבר ואתם תרגישו ש"אבן יורדת לכם מהלב" אחרי שתלבנו את העיניינים.

 

כסף: תופעה קוסמית יוצרת מצבים אשר לפיהם אפילו הדיבורים על כסף או על פעילויות בעלות אופי חומרי, יהיו קשורים ביחסים שבינו לבינה.

 

קריירה: עמיתים לעבודה יהיו מוכנים ללכת למענכם באש ובמים. צפויות הצעות עבודה הדורשות הופעה מצודדת ומרשימה ולכן כבר עכשיו תתחילו לעבוד ולשפר את מה שצריך.

 

משפחה: קשר שנראה כמו חלום רחוק, הולך ומתקרב הודות לשינוי שהתרחש אצל אדם קרוב. מומלץ לדחות לפעם אחרת קבלת החלטה חשובה בעניין זה.

 

נקודות ציון: צפויה מערבולת רגשית המזמינה יועצים רבים מדי. אז נכון שרובם רוצים בטובתכם, אבל כל אחד מהם מושך בכיוון אחר ולכן בסוף אתם צריכים לחשוב מה יעשה לכם טוב.

 

מזל קשת

גרמי השמיים מובילים אל אפיקים אשר לפיהם הנתיב הרומנטי צופן פגישות וגישושים הדדיים, אך ללא תוצאות בטווח הקצר.

 

כסף: השקעות שאכזבו אתכם אינן ראויות להזדמנות נוספת. רכישות שהתכוונתם לבצע בעתיד הרחוק לפתע יצוצו מתחת לאף: נראה שהדברים פשוט מגיעים אליכם.

 

קריירה: תופעה קוסמית יוצרת צירופי מקרים לפיהם המסגרת שאתם מתפקדים בה, מעניקה לכם יציבות חומרית אך לא ממש מעודדת אתכם לפתח את כישרונותיכם. אתם יכולים להתחיל לחשוב ולתכנן שינוי.

 

נקודות ציון לתקופה זו: זו תקופה נפלאה להרפתקאות ולגיוונים, אך לא ממש טובה עבור אלה מכם המחפשים יציבות ומסגרת.

 

מזל גדי

בתקופה זו צפויה לכם שפה משותפת עם פרטנר שמצליח לשעשע אתכם. הכוכבים צופים הרבה עניינים הקשורים במשולשים רומנטיים כאשר במקביל לכך תרגישו לא מעט רכילויות מצד המקנאים בכם.

 

כסף: עימותים פיננסיים הדורשים שנינות לשון ועזות מצח, יסתיימו כשידכם על העליונה. אדם אחר זורק לכם רעיון שקשור למיזם גדול. נסו לבחון את הדברים בצורה רצינית ועניינית.

 

קריירה: פה ושם יצוצו וויכוחים עם הממונים עליכם. מאידך, צפויות הצעות עבודה שלא מן העולם הזה, כמו גם אנרגיות טובות שמגיעות מעבר לים.

 

משפחה: בין כותלי הבית ובתוך החוג המשפחתי, כדאי לכם לרסן את הספונטניות שכה אופיינית לכם ולהפעיל את ההיגיון ולנסות לספור "עד 10" לפני שאתם מגיבים.

 

נקודות ציון: צפויים צירופי מקרים לפיהם מישהו שהקריירה שלו נמצאת בתנופה מטאורית, מצליח לעניין אתכם בתפקיד מפתה -שיקלו את הנושא לעומק.

 

מזל דלי

אתם מרגישים שאין לכם על מי לסמוך ולכן אתם לא מתחשבים בעצות של הסובבים אתכם. הדבר אומר שאתם הולכים להגשים את המטרות שלכם, בדרך שלכם.

 

כסף: מצבו של כוכב סטורן מאפשר לכם לקחת סיכונים בעבודה. נראה שדווקא התחזית הפחות צפויה, היא זו שתנצח.

 

קריירה: אתם מושפעים מהפתעות ושינויים שקורים בעבודה ובמקביל דברים טובים נוחתים עליכם בעיתויים ובמקומות לא צפויים. בניגוד למה שאתם חושבים - עמיתים לעבודה ייקחו לתשומת ליבם את הערותיכם.

 

משפחה: גרמי השמיים מובילים אל אפיקים אשר לפיהם מצבו של כוכב שבתאי עלול לגרום לכם לגלות רכושנות יתירה, דווקא כלפי אהובי ליבכם.

 

נקודות ציון: הכוכבים מזמנים חגיגות רבות המדשדשות בפתח ומשפיעות לטובה על מצב רוחכם: נהגו בטאקט עם אנשים הידועים בנכונותם להיפגע.

 

מזל דגים

מסרים מפתיעים מגיעים בחלומות. צפויה התחברות עם האני הפנימי שלכם ומציאת מטרה בחיים. צפוי ראש טוב עם אנשים סמכותיים הנמצאים בעמדות יוקרתיות.

 

כסף: צפוי חודש שבו החשיבה שלכם יצירתית באופן מיוחד. אתם עולים על רעיונות מטורפים שעשויים להביא לכם רווחים נאים, ומצליחים לבלבל את מתחריכם.

 

קריירה: גרמי השמיים מובילים אל אפיקים אשר לפיהם דבר מה שגרם לכם לחשוש מפני משבר קרייריסטי, נעלם מהשטח: במקביל, אל תכניסו לאנשים רעיונות לראש.

 

נקודות ציון: צפויים לזרום גלים של חיבה מצד אלה שעוררתם הד בליבם בעבר הרחוק. לקראת סוף החודש אתם צפויים לפגוש אדם שפשוט נראה שהוא משדר איתכם על גל אחד.

 

מה עוד מספרים הכוכבים על השבוע שלכם, החודש שלכם ובכלל? מסע בין הכוכבים

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מה צפוי לכם החודש?
צילום: shutterstock
מומלצים