שתף קטע נבחר

אורן חזן הודה בתקיפה - וירצה שעות לתועלת הציבור

ביומו האחרון כחבר כנסת הודה אורן חזן במסגרת הסדר טיעון בתקיפת מנכ"ל עיריית אריאל בשל עיקול על חשבון הבנק של אימו. חזן לא יורשע בעבירות - ויישלח לתסקיר של שירות המבחן

בית משפט השלום פתח תקווה אורן חזן  תקיפת עובד ציבור  (צילום: יריב כץ)
אורן חזן(צילום: יריב כץ)

חבר הכנסת אורן חזן הודה היום (שלישי) בתקיפת עובד ציבור ובהתנהגות שאינה הולמת במסגרת הסדר טיעון שנחתם עם הפרקליטות. חזן לא יורשע בעבירות - והוא יישלח לתסקיר של שירות המבחן על-מנת לבצע שעות לתועלת הציבור.

 

ראש העיר אריאל, אלי שבירו, הגיע לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה עם מנכ"ל העירייה אבי עזר שהותקף ע"י חזן, אך השניים לא העידו בשל הודאתו של חזן. הפרקליטות דורשת שיבצע 200 שעות, אך חזן מבקש להסתפק בפחות.

 

חזן אמר אחרי החתימה על ההסדר בעניינו: "בסופו של יום, התיק הזה שמלווה אותי ארבע שנים, רדיפה רק בגלל שאני חבר כנסת, נגמר בלי כלום. זה בעצם זיכוי. טוב שזה נגמר. אני מאמין שהשופטת תאשר את ההסדר".

בית משפט השלום פתח תקווה אורן חזן  תקיפת עובד ציבור ראש עריית אריאל אליהו שבירו  (צילום: יריב כץ)
אורן חזן וראש העיר אריאל בבית המשפט(צילום: יריב כץ)

כתב האישום הראשוני נגד חזן ייחס לו תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי לאחר שגידף ודחף בחוזקה את המנכ"ל עזר - בעקבות עיקול על חשבון הבנק של אימו. התקרית אירעה כחצי שנה לפני היבחרו של חזן לכנסת.

 

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אישר את הגשת כתב האישום בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, ולאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת חזן בשימוע שנערך לו. האירועים, יש לציין, אירעו בטרם בחירתו של חזן לכנסת.

 
עו״ד אפרים דמרי  (צילום : שרון סרור)
עו"ד דמרי(צילום : שרון סרור)

לפי הפרקליטות, חזן הגיע למשרדי העירייה ופקד משרדים שונים כדי להבין מי הורה על הטלת העיקול. משהבין כי מנכ"ל העירייה הורה על הדבר, המתין להגעתו, נצמד אליו ודחף אותו בידיו עד שהוטח במעקה. המנכ"ל נכנס לחדר הישיבות - אך חזן נכנס אחריו, סגר את דלת המשרד ואמר "אף אחד לא יוצא מפה".

 

גם בחדר הישיבות המשיך חזן לצעוק ולגדף את המנכ"ל עד אשר הוצא מהמקום. לאחר מכן התפרץ חזן ללשכת ראש העיר ללא אישור, והחל לצעוק ולגדף את ראש העיר. ראש העיר הורה לחזן לעזוב את לשכתו - אולם חזן סירב תוך שהוא מאיים ש"יטפל" בו וידאג "שלא ישב עוד בכיסא".

 

עו"ד אפרים דמרי, סנגורו של ח"כ חזן, מסר בתגובה: "בסופו של יום התיק הסתיים ללא הרשעה, וזה הדבר הכי חשוב בכל ההליך המשפטי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים