שתף קטע נבחר

אופל קורסה חדשה - אצלנו בתחילת 2020

אופל חושפת חלקית את הקורסה החדשה בעת ניסוי נהיגה מפרך על גבול החוג הארקטי. ההגעה ארצה צפויה לתחילת 2020

אופל חושפת תמונות ופרטים ראשונים על קורסה חדשה, לפני השקתה הרשמית בחודשים הקרובים. לדברי אמיר אורזל, מנהל מותג אופל, היא צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2020.

 

 

הקורסה היא הדגם הנמכר ביותר של אופל, עם יותר מ-13.5 מיליון יחידות מאז הושקה לראשונה ב-1982. הדור השישי של המכונית יתבסס על פלטפורמת CMP המודולארית של קונצרן PSA (פיז'ו-סיטרואן), בעלת הבית החדשה של המותג, אשר משותפת ל-DS3 ול-208. היא צפויה להיות קלה בכ-10% מהדגם היוצא - דיאטה של כ-100 ק"ג - עם גרסת בסיס שמשקלה פחות מטון.

 

אופל קורסה ()

לדברי אופל, נתון המשקל המרשים התאפשר תודות לשימוש במתכת מיוחדת (חסכון של 40 ק"ג), יחידות הנעה מודרניות (כ-15 ק"ג), מושבים שונים (קדמיים קלים ב-5.5 ק"ג, אחורי ב-4.5 ק"ג) ומכסה מנוע מאלומיניום (2.4 ק"ג פחות). לדברי אופל, הדיאטה המסיבית תאפשר שיפור בביצועים ובהתנהגות הכביש בהשוואה לקורסה היוצאת, אך בעיקר הקטנת המזהמים וצמצום צריכת הדלק.

 

אופל קורסה ()

יחידות ההנעה צפויות להיות המכורות של הקונצרן, הרלוונטי לישראל הוא שלושה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר שיוצע ככל הנראה בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. בנוסף תוצע גם גרסה כל-חשמלית עם טווח נסיעה של כ-400 ק"מ בין טעינות.

 

אופל קורסה ()

הניסויים האחרונים למכונית נערכו בלאפלנד, כ-40 ק"מ מהחוג הארקטי ובטמפרטורות שהגיעו למינוס 30 מעלות בתנאי דרך המשלבים שלג וקרח. אלה איפשרו, כך אופל, בחינה וכיול של מערכות ABS, בקרת משיכה ויציבות בתנאים קיצוניים. שעות החשיכה הרבות היוו סביבה אידיאלית לבחינת תאורת לד אדפטיבית בעלת אלומה משתנה. הקורסה תהיה סופר-מיני ראשונה להציע אותה.

 

אופל קורסה ()

במקביל, במסלול הניסויים של היצרנית בדודנהופן, הסמוך לפרנקפורט, נבדקו מערכות המיתלים וההיגוי. לדברי אופל, חלק מהדרישות הן נסיעת אוטובאן מהירה כולל מעבר נתיבים במהירות של 140 קמ"ש ושמירה על בידוד רעשים מיטבי במהירות המרבית. ביצרנית אומרים כי המכונית עברה כיול קפדני עם דגש על יציבות ודיוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים