שתף קטע נבחר

המינויים של טראמפ והביוגרפיה של לוחם הצדק: הפרויקטים של אובמה לנטפליקס

שנה לאחר שנחתם ההסכם בין חברת ההפקות של ברק ומישל אובמה לענקית הסטרימינג נטפליקס, נחשפים הפרויקטים שצפויים להעלות בקרוב. "אנחנו מאמינים שכל אחד מהם לא רק יבדר את הצופים, אלא גם יחנך אותם, יחבר ביניהם ויעורר בהם השראה", אמר נשיא ארה"ב לשעבר

חברת ההפקות של ברק ומישל אובמה, Higher Ground Productions, חשפה את שבעת הפרויקטים הראשונים שלה במסגרת עסקת הענק עם ענקית הסטרימינג נטפליקס. בין תוכניות הדגל ניתן למצוא עיבוד לספרו הפוליטי של מייקל לואיס ("מכונת הכסף", "מאניבול") The Fifth Risk משנת 2018, שבוחן את המינויים של הנשיא דונלד טראמפ ברשויות ממשלתיות, ביוגרפיה טלוויזיונית של פרדריק דאגלס, לוחם צדק וממובילי התנועה נגד עבדות, ודרמה תקופתית שעוסקת בעולם האופנה.

 

ברק ומישל אובמה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ברק ומישל אובמה(צילום: רויטרס)

"הקמנו את חברת ההפקות כדי לרתום את כוחו של הסיפור. אנחנו נרגשים ביותר מהפרויקטים האלה", אמר ברק אובמה. "לגעת בנושאים של גזע ומעמדות, דמוקרטיה וזכויות אזרח ועוד הרבה יותר, אנחנו מאמינים שכל אחד מהפרויקטים האלה לא רק יבדר את הצופים, אלא גם יחנך אותם, יחבר ביניהם ויעורר בהם השראה".

 

מישל אובמה הוסיפה כי Higher Ground מתרכזים בסיפורים שמשקפים מגוון של תחומי עניין וחוויות אישיות, אך שהם גם רלוונטים לחיי היום יום. "אנחנו חושבים שיש פה משהו לכולם - אמהות ואבות, ילדים סקרנים, וכל מי שמחפש משהו מעורר ומעודד לצפות בו בסוף יום עמוס. אנחנו לא יכולים לחכות לראות את הפרויקטים האלה רואים אור - ואת הדיבור שהם יעוררו סביבם".

 

במאי לפני שנה, חתמו ברק ומישל אובמה על חוזה ארוך טווח עם נטפליקס, במסגרתו הוסכם כי השניים יפיקו שורה של סדרות וסרטים שייפרסו לאורך כמה שנים.  


 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

זוהי רשימת הפרויקטים המלאה:

Bloom - סדרת דרמה שמתרחשת בעולם האופנה בניו יורק שאחרי מלחמת העולם השנייה, ומתארת את המחסומים שעמדו בפני נשים ושחורים בעידן שמצד אחד הביא המון קדמה, ומנגד, הציב לא מעט מכשולים.

 

הביוגרפיה של פרדריק דאגלס - אדפטציה לספרו של דיוויד וו. בלייט Frederick Douglass: Prophet of Freedom, עליו זכה השנה בפרס הפוליצר בקטגוריית ההיסטוריה.

 

סדרת אנתולוגיה שתתבסס על הטור מניו יורק טיימס, Overlooked, שמספר את סיפורם של אנשים יוצאי דופן שמותם לא דווח בעיתונים.

 

Listen to Your Vegetables & Eat Your Parents - סדרה לילדי הגן שמיועדת לצפייה משפחתית ומתעתדת לקחת משפחות מכל העולם למסע שייספר את מקורו של האוכל.

 

The Fifth Risk: Undoing Democracy - ספרו החדש של מייקל לואיס יהפוך לסדרה לא בדיונית שתתאר את חשיבות העבודה שנעשית על ידי גיבורי היומיום שמנחים את הממשלה ושומרים על האומה.

 

Crip Camp - סרט דוקומנטרי על אירוע שהתרחש בתחילת שנות ה-70. במורד הכביש מוודסטוק, פרצה מהפכה במחנה קיץ לבני נוער עם מוגבלויות, שבהמשך הציתה את המהלכים שיקימו את תנועת זכויות הנכים.

 

American Factory - סרט דוקומנטרי שזכה בפסטיבל סאנדנס השנה ומציג את אוהיו, בה מיליארדר סיני פותח מפעל חדש על חורבות מפעל נטוש של ג'נרל מוטורס ושוכר 2,000 אמריקנים לעבודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
הפרויקטים של ברק ומישל אובמה
צילום: AFP
לאתר ההטבות
מומלצים