שתף קטע נבחר

מר ירידה לעונה: הנאחס של ישראל זגורי

אם סכנין תרד ללאומית וקשה להאמין שלא, הקשר (29) ירשום נתון ממש לא מחמיא: ירידה שלישית בארבע שנים ורביעית סך הכל. לפחות הוא יכול להתנחם באליפות וגביע בהם זכה

לא ברור איך זה קרה אבל קשר בני סכנין, ישראל זגורי (29), סך הכל שחקן חביב עם עבר בנבחרת ישראל, עומד לרשום, שימו לב, ירידה שלישית ללאומית בארבע השנים האחרונות ורביעית סך הכל. למזלו, כשהפועל תל אביב ירדה בעונת 2016/2017, הוא הושאל לבית"ר ירושלים ונמנע מרצף עוד יותר הזוי.

 

לטבלת ליגת העל

 

בעונת 2015/2016 הושאל מהפועל ת"א למכבי נתניה, אך שיחק ארבעה משחקים בלבד לפני שקרע את הרצועה הצולבת ולא חזר לשחק. כזכור הקבוצה מעיר היהלומים ירדה ללאומית ורשמה רק ניצחון ליגה אחד. זגורי חזר לאדומים שנכנסו להליך של פירוק, והוא חתם בבית"ר ירושלים עד סוף העונה - היא נשארה כידוע.

 

לא הולך לו. ישראל זגורי (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
לא הולך לו. ישראל זגורי(צילום: גיל נחושתן)

זגורי במדי אשקלון מול סלליך (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
זגורי במדי אשקלון מול סלליך(צילום: אורן אהרוני)

 

הלאה. התחנה הבאה שלו הייתה בבני סכנין שהשאילה אותו להפועל אשקלון בינואר. לאחר 11 הופעות בקבוצה זגורי רשם ירידה נוספת, הפעם באופן יותר פעיל. הוא שב העונה לסכנין ועומד לרשום, אלא אם תהיה סנסציה, את הירידה השלישית שלו בארבע שנים כאמור. מדהים.

 

הירידה הראשונה שלו בקריירה הייתה בעונת 2012/2013 בהפועל רמת גן, אבל הוא יכול לפחות להתנחם בכך שקבוצתו זכתה בגביע המדינה לאחר שכבש את הפנדל המכריע בדו-קרב מול עירוני קריית שמונה. זגורי גם רשם 7 שערי ליגה ובישל 7 נוספים. יש לו גם אליפות ברזומה: ב-2008/09 לקח תואר עם מכבי חיפה בעונת הבכורה שלו בבוגרים. הנה, הוא עשה גם דברים טובים.

 

איתה הוא לא ירד. זגורי במדי בית"ר (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
איתה הוא לא ירד. זגורי במדי בית"ר(צילום: טל שחר)

ירד מבלי לשחק. הפציעה במדי נתניה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ירד מבלי לשחק. הפציעה במדי נתניה(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ישראל זגורי
צילום: עוז מועלם
מומלצים