שתף קטע נבחר

אגרוף ובקבוק מים: תלמידים מב"ש תקפו מורה

אחד התלמידים בתיכון בבאר שבע התיישב על מזגן, והמורה העיר לו והחל לצלם אותו. בתגובה, התלמיד היכה את המורה באגרוף ואמר לו להפסיק לצלם. תלמיד אחר השליך על המורה בקבוק מים. השניים, בני 17, נעצרו

תקף באגרוף מורה, בזמן שחברו זרק עליו בקבוק מים: המשטרה עצרה שני תלמידים, שעל פי החשד תקפו מורה במסדרון בית ספר בבאר שבע. הדיווח על החשד לתקיפת מורה התקבל אתמול במשטרה. מהחקירה עלה כי שני התלמידים תקפו את המורה, לאחר שזה העיר לאחד מהם על התנהגותו. התלמיד השני אף איים עליו.

 

על פי החשד, אחד התלמידים התיישב על מזגן במסדרון והמורה העיר לו על כך והחל לצלם אותו. בתגובה, התלמיד נתן לו אגרוף ואמר לו להפסיק לצלם. תלמיד נוסף זרק על המורה בקבוק מים. המשטרה עצרה את שני התלמידים החשודים, בני 17. הם נחקרו והובאו לבית משפט השלום בבאר שבע, ששחרר אותם למעצר בית.

 

במשטרה אמרו כי הם "רואים בחומרה רבה אירועי תקיפת עובדי ציבור ופועלים באפס סובלנות להרחקה מהמרחב הציבורי של חשודים המעורבים באירועים אלו, למען מרקם החיים התקין".

 

משרד החינוך אמרו כי "רואים באלימות שורש כל רע שיש למגר אותו. לנוכח המקרה, בית הספר יפתח את יום הלימודים בראשית השבוע הקרוב בשיחות הסברה על האירוע ועל ההשלכות הקשות והמסוכנות שבו, ועל ההימנעות שיש לנקוט. המקרה מצוי בהליך משפטי, והמשרד פועל בכפוף אליו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים