שתף קטע נבחר

נפגעה בניסיון החיסול: "הסתובב איתה למרות שהזהירו אותו"

חברותיה של הצעירה שנפצעה קשה בניסיון החיסול בחיפה הגיבו בתדהמה לאירוע. "חבל שהעמיד אותה בסיכון. הם היו צריכים להתרחק מהכול", התייחסה אחת מהן לכך שבן זוגה של האישה ניצל בחודש שעבר מפיצוץ באילת

  

 

חברותיה של הנפגעת מניסיון החיסול שהתרחש אתמול (ו') במרכז הכרמל בחיפה הגיבו בתדהמה לאירוע. "אנחנו לא יודעים מה מצבה, רק שהיא נמצאת כעת בחדר הניתוח", אמרה ל-ynet אחת מהן. "החברות התקשרו אחת לשנייה כאשר הדבר נודע. אנחנו בשוק מהפיצוץ הזה".

 

הנפגעת, בת 28 מבת ים, היא בת זוגו של תושב הקריות בן 33 המוכר למשטרה, אשר ניצל בחודש שעבר מניסיון חיסול באילת. מאז הבוקר העלו חלק מחברותיה של הנפגעת פוסטים ברשת האינסטגרם וביקשו להתפלל לשלומה ולהחלמתה של הנפגעת, שהייתה בעלת עסק בתחום הטיפוח. "קרה אסון", מספרת חברה אחרת. "אנחנו רוצות לכבד אותה ולכן אין מה להגיד כרגע".

 

פיצוץ רכב במרכז העיר חיפה (צילום: נחום סגל )
הרכב שפוצץ(צילום: נחום סגל )
רגעי הפיצוץ  ()
רגעי הפיצוץ

"אנחנו מרגישות רע מאוד", סיפרה חברה אחרת של הנפגעת. "בכל רגע מתקשרים אלינו ומספרים משהו אחר לגבי המצב שלה, ואי אפשר לדעת. כולנו מאוד הופתענו מכך שזה קרה. מהבוקר נשלחים סרטונים בקבוצות שלנו בוואטסאפ. זה סוג של אסון. מאוד עצוב שאמרו לו שייזהר, שהוא מבוקש ושמחפשים אותו, והוא בכל זאת הסתובב איתה בימים האלה. חבל. זה יכול היה להימנע. חבל שהוא העמיד אותה בסיכון. הם היו צריכים להתרחק מהכול. במצבים כאלו מרחמים רק על ההורים. הם מגדלים אותך כל החיים ובסוף דבר כזה קורה. הלוואי שהכול יהיה בסדר".

 

  ()
הפוסטים שפרסמו החברות

  ()

הפיצוץ אירע ברחוב שדרות הנשיא, סמוך לצומת קפה הבנק בחיפה - אזור מסחרי ומקום מפגש הומה אדם בשעות הצהריים של יום שישי. שני הפצועים, שהיו ברכבם בעת שאירע הפיצוץ העז, נפגעו באורח קשה בפלג גופם התחתון. האישה איבדה דם רב ומצבה קשה ולא יציב. הם פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. בנוסף, שלושה עוברי אורח לקו בחרדה ופונו לבית החולים כרמל.

 

בעת הפיצוץ ישב בקפה הבנק הסמוך מפקד משטרת חיפה, נצ"מ אמיר גולדשטיין. למקום הגיעו כוחות המשטרה, ובהם חוקרי הזיהוי הפלילי והחבלנים שסרקו את השטח ואספו את הממצאים הנדרשים במסגרת החקירה.

 

 

כאמור, בחודש מרץ הפצוע מחיפה ניצל מניסיון חיסול באילת. אז נפצעו שבעה בני אדם באורח קל מפיצוץ ברכב בחניון "פנינת אילת", סמוך לבית המלון אסטרל מאריס. בעבר הוא נשלח לכלא ולפני מעט יותר מחודש, על רקע אירוע דקירות במועדון בחיפה, הוא נעצר שוב - ושוחרר. בימים האחרונים קיבל התרעה חמורה מהמשטרה כי חייו בסכנה.

  

סגן ראש עיריית חיפה, דוד עציוני, ישב בסמוך למקום הפיצוץ: "לא ייתכן שתושבי חיפה לא יוכלו לשבת בבית קפה בשישי בצהריים מבלי לפחד שרכב יתפוצץ לידם. אני קורא מכאן למשטרה למצות את הדין עם העבריינים שמשבשים את שגרת החיים שלנו, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".

 

 


פורסם לראשונה 03/05/2019 22:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נחום סגל
זירת הפיצוץ בחיפה
צילום: נחום סגל
מומלצים