שתף קטע נבחר

אנטבי: "סויסה סטר לי, אני לא יכול לגעת בזבוב"

בלעדי: חלוץ הפועל עפולה טוען כי מאמנו בעט בו בסיום ה-0:0 מול קטמון, אנטבי מספק גרסה אחרת: "זו מסכת שקרים מתוכננת. מעולם לא הייתי מעורב בתקרית אלימה ואני כבר 35 שנה בכדורגל"

"מעולם לא הייתי מעורב בתקרית אלימה ואני כבר 35 שנה בכדורגל. תומר סויסה, שלא שותף על ידי מטעמים מקצועיים, ניסה לנצל את האירועים בסיום המשחק בכדי לגרור אותי למקומות שלא נתקלתי בהם בקריירה שלי. זו בושה וחרפה". מאמן הפועל עפולה, יגאל אנטבי, שהואשם על ידי סויסה כי היכה אותו בחדר ההלבשה, מגיב לראשונה למהומה הגדולה בסיום ה-0:0 היום (שישי) מול הפועל קטמון.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

כזכור, שני אירועים חריגים התרחשו עם שריקת הסיום במשחק הצמרת בלאומית. הראשון, עימות בין שחקני עפולה נתנאל גולדמן ושי בן דוד. השני, עימות בין החלוץ תומר סויסה למאמנו יגאל אנטבי. המאמן הבהיר לסויסה שלא יגיע יותר למועדון והוא מושעה עד להודעה חדשה, ובין השניים החל דין ודברים.

 

יגאל אנטבי (צילום: שרון צור)
עדיין נסער. יגאל אנטבי(צילום: שרון צור)

 

אנטבי: "בסיום המשחק הלכתי לכיוון חדר ההלבשה וסויסה זרק לעברי: 'אהבתי את מה שעשית'. כדי לחפש את התגובה שלי אחרי שהוא לא שיחק נגד קטמון. הבהרתי לו מיד כי הוא סיים את דרכו במועדון ואין דרך חזרה מזה. כשנכנסתי לחדר ההלבשה הוא ניגש אליי בצורה מאיימת ואמר לעברי: 'אתה תקלל אותי?', שזו כמובן המצאה אחת גדולה כי הרי לא דיברתי איתו מילה. כשהוא התקרב אליי, הרחקתי אותו עם הרגל. ניסיתי להדוף אותו שלא יתקרב והוא בתגובה נתן לי סטירה מצלצלת לפנים. הייתי המום, שיחקתי במקומות הכי גדולים בכדורגל הישראלי, עברתי מאמנים גדולים, בחיים שלי לא ראיתי שחקן סוטר למאמן שלו. הוא המשיך להשתולל, צעק: 'עוד תראה מה אעשה לך'".

 

אנטבי היה, כצפוי, נסער. "כולם מכירים אותי בכדורגל, את הרזומה שלי כשחקן ומחוץ למגרש. שיפשפשו ברזומה של תומר סויסה ויראו מה הוא עשה בקריירה או בחיים שלו. אני לא יכול לגעת בזבוב. העיקר הוא עשה סתם רעש, ליצור לי שם רע, עם מסכת שקרים מתוכננת אחרי שהוא סטר למאמן שלו. לא ראיתי דבר כזה".

 

על התקרית, בה נראה דוחף את הקפטן נתנאל גולדמן שהתעמת עם שי בן דוד: "שני שחקנים שלי הלכו מכות מיד אחרי המשחק. הגעתי בתום לב רק כדי להפריד ביניהם. הזזתי את גולדמן בחוזקה כדי שזה ייגמר וזה הפך לדחיפה חזקה. מיד לאחר מכן הכנסתי את השניים לחדר ההלבשה, עשיתי ביניהם סולחה וכולנו התחבקנו".

 

הפועל עפולה (צילום: זהר שחר)
אנטבי ושחקני הפועל עפולה בימים יפים יותר(צילום: זהר שחר)

 

סויסה: "אנטבי דפק לי בעיטה, העיף אותי ליד כל השחקנים"

סויסה, מנגד, טוען כי אנטבי היה זה שהחל בעימות: "בסוף המשחק יגאל אמר לי: 'אתה גמרת איתי, אל תבוא לפה יותר'. עניתי לו שאני לא ילד מהנוער ושלא יעשה עליי פוזות. הוא דפק לי בעיטה, העיף אותי ליד כל השחקנים. הייתי בהלם מוחלט. אני מתלבט אם להגיש תלונה במשטרה או לפעול בדרכים אחרות".

 

בקרבתו של סויסה ציינו כי בעפולה מכוונים אליו את האש, אולם גורם בקבוצה הבהיר כי "אנחנו נבדוק את המקרה לעומק ונחליט מה לעשות". בעפולה עשויים לפטר את אנטבי, אך החלטה סופית תתקבל לאחר בירור המקרה.

 

מהפועל עפולה נמסר בתגובה: "מועדון הפועל עפולה יקיים ברור מעמיק לגבי האירועים ובמידת הצורך יינקטו צעדים משמעתיים חמורים וענישה. בכל מקרה, הנושא ייחקר לעומק על-ידי המועדון ובמידה ויהיה צורך ינקטו הצעדים החמורים ביותר כלפי שחקן כזה או אחר. מועדון הכדורגל עפולה מגנה כל אלימות מילוליות או פיזית".


פורסם לראשונה 03/05/2019 20:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יגאל אנטבי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים