שתף קטע נבחר

בעקבות המצב: בוטלו משחקי מחלקות הנוער בדרום

המטחים הכבדים הבוקר הובילו לכך שההתאחדות ביטלה את משחקי ליגות נערים ג' ומטה באזור הדרום. אזעקה במהלך משחק ילדים ברחובות. המינהלת: "ליגת העל תתקיים כרגיל"

 

המטחים הכבדים בדרום הארץ הובילו לכך שההתאחדות לכדורגל ביטלה חלק ממשחקי מחלקות הנוער, שהיו אמורים להיערך באזור.

 

"ההתאחדות לכדורגל החליטה לנוכח המצב הבטחוני על ביטול משחקי נערים ג' ומטה באזור עוטף עזה, אשקלון, אשדוד ומקומות נוספים בדרום הארץ (לא כולל באר שבע). כמו כן, יש ביטולי משחקים נוספים בגילים שונים באופן נקודתי. ההתאחדות בקשר ישיר עם גורמי הביטחון ועם הקבוצות וככל שיהיה צורך יבוטלו משחקים נוספים", נאמר בהודעה הרשמית של ההתאחדות.

 

יירוט רקטה רקטות עוטף עזה (צילום: צפריר ניר)
יירוט הרקטות, היום באשדוד(צילום: צפריר ניר)

 

ילדים שהגיעו הבוקר (שבת) למשחק כדורגל במגרשה של מכבי רחובות נאלצו לעצור את החימום לקראתו בשל אזעקה שנשמעה באזור ונשכבו על הדשא. מדובר במשחק ילדים בגילאי טרום א' (כבני 10) בין קבוצות גבעת ברנר וא.ס חולון. לאחר האזעקה המשחק התקיים כרגיל אף שחלק מההורים לקחו את ילדיהם הביתה. במקביל, הנהלת מ.ס אשדוד החליטה על ביטול כל משחקי מחלקת הנוער המתקיימים בעיר (מנערים א' ומטה).

 

ילדים על הדשא מגרש כדורגל אזעקה  (צילום: דימטרי סמיונוב)
ילדים על הדשא במגרש מכבי רחובות, הבוקר(צילום: דימטרי סמיונוב)

 

משחקי ליגת העל, נכון לכרגע, יתקיימו ללא שינוי. מינהלת הליגות מסרה: "בהמשך לאירועים המתוחים בדרום, נכון להרגע משחקי ליגת העל הערב במושבה, קריית שמונה וירושלים יתקיימו כרגיל. אנו נמצאים בקשר שוטף עם פיקוד העורף והמשטרה, וככל שיהיו עידכונים או שינויים נעדכן את הקבוצות ואת קהל האוהדים והתקשורת".

 

כזכור, מהשעה 9:58 נשמעו הבוקר יותר מ-50 אזעקות צבע אדום באשדוד, אשקלון, אזור רחובות, שדרות, ויישובי המועצות האזוריות שער הנגב ואשכול. דובר צה"ל מסר כי זוהו יותר מ-50 שיגורים לעבר ישראל - ולוחמי כיפת ברזל יירטו עשרות מהן. עדיין לא ידוע על נפגעים או על נזק כתוצאה מהשיגורים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דימטרי סמיונוב
ילדים על הדשא
צילום: דימטרי סמיונוב
מומלצים