שתף קטע נבחר

הפסד דרמטי לטוטנהאם, סון ופוית' הורחקו

פרמייר ליג, מחזור 37: הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ספגה 1:0 ושני אדומים תוך חמש דקות, כולל אחד של הכוכב הקוריאני. צ'לסי תוכל לעבור אותה עם ניצחון. הארווי אליוט מפולהאם הפך לצעיר ביותר ששיחק בליגה האנגלית מאז 1962. קרדיף סיטי ירדה ליגה

עושה רושם שבמחזורים האחרונים כל קבוצות הצמרת שנאבקות על מקום בליגת האלופות בפרמייר ליג מסרבות לעשות את העבודה שלהן כדי להשיג אותו. היום (שבת) במסגרת המחזור ה-37 נמשכה המגמה הזו עם הפסד 1:0 של טוטנהאם בתוספת הזמן לבורנמות' בחוץ, במשחק בו ספגו התרנגולים שני כרטיסים אדומים.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

ניית'ן אקה, אקס צ'לסי, עשה לקבוצתו לשעבר טובה גדולה כשכבש את השער בדקה ה-91, אחרי שמאוריסיו פוצ'טינו נאלץ להסתדר בתשעה שחקנים החל מהדקה ה-48. חואן פוית' ספג אדום שתי דקות ו-13 שניות אחרי שעלה מהספסל. זו ההרחקה הכי מהירה של מחליף מאז מרץ 2015, אז סטיבן ג'רארד הורחק אחרי 38 שניות מול מנצ'סטר יונייטד.  

 

סון יונג מין אחרי ההרחקה (צילום: Getty Images)
סון יונג מין מתחנן אחרי ההרחקה(צילום: Getty Images)

וזו הייתה האבידה הפחות משמעותית של טוטנהאם: שתי דקות לפני ההפסקה סון יונג מין הורחק, וטוטנהאם תיאלץ להסתדר בלעדיו מול אברטון במחזור הסיום הדרמטי שצפוי באנגליה. 

 

מחר החבורה שודאי הייתה טרודה היום גם בגומלין באמסטרדם מול איאקס ביום רביעי, תכסוס ציפורניים מול שלושה משחקים: צ'לסי תארח את ווטפורד כשניצחון יעלה אותה למקום השלישי, ארסנל תארח את ברייטון ותוכל להתקרב עד כדי נקודה אחת לטוטנהאם, ומנצ'סטר יונייטד תצא להתארח אצל האדרספילד החלשה כשניצחון יציב אותה עם נקודה אחת פחות מארסנל. אנחנו, מבחינתנו, לא יכולים לבקש יותר.

 

דלה עלי אומר לשופט מה הוא חושב עליו (צילום: רויטרס)
ודלה עלי אומר לשופט מה הוא חושב עליו(צילום: רויטרס)

 

קרדיף הפסידה 3:2 לקריסטל פאלאס בביתה, הצטרפה להאדרספילד ולפולהאם וירדה יחד איתן לצ'מפיונשיפ. פאלאס עלתה ליתרון בדקה ה-28 משער של ווילפריד זאהה. קרדיף סיטי צימקה זמנית עם שער עצמי של מרטין קלי, אבל ההמשך היה כל כולו של האורחים, שעלו ל-1:3 עם מיצ'י באטשואי (40) ואנדרוס טאונסנד (70). בובי ריד (91) צימק עם שער שלא שינה את הסוף העגום של קרדיף סיטי.

 

בשני משחקים נוספים, וולבס התקרבה מאוד להבטחת המקום השביעי אחרי שניצחה 0:1 את פולהאם בזכות שער של לינדר דנדונקר בדקה ה-75. הזאבים זקוקים לנקודה בלבד במחזור האחרון, או לאיבוד נקודות של לסטר באחד משני המשחקים שנותרו לה (הראשון מחר מול מנצ'סטר סיטי) על מנת להבטיח באופן סופי את המקום שיכול להוביל אותה למוקדמות הליגה האירופית.

 

אחרי הניצחון הגדול על טוטנהאם במחזור שעבר, הביסה ווסטהאם 0:3 את סאות'המפטון ועדיין יכולה לסיים בחלק העליון של הטבלה. החלוץ האוסטרי מרקו ארנאוטוביץ' כבש שער ליגה ראשון מאז ינואר בדקה ה-16 בזכות בישול נהדר של מרק נובל. האוסטרי השלים צמד בנגיחה מקרוב בדקה ה-69, כששלוש דקות מאוחר יותר ריאן פרדריקס השלים את החגיגה בבעיטה מחוץ לרחבה.

 

אגב, בגיל 16 ו-30 יום, הארווי אליוט שנכנס לשחק בשורות פולהאם בדקה ה-88 הפך לשחקן הצעיר ביותר העורך בכורה בפרמייר ליג והצעיר ביותר בתולדות הליגה הראשונה באנגליה מאז שנת 1962. זה לא עזר לפולהאם להשיג אף לא נקודה. 


פורסם לראשונה 04/05/2019 17:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הארווי אליוט
צילום: רויטרס
מומלצים