שתף קטע נבחר

צילום: רועי עידן

ההרוג בלילה באשקלון: "סבתא חושבת שמשה ייכנס בדלת בכל רגע"

טל-אור מועלם, אחייניתו של משה אגדי שנהרג מרסיסי רקטה כשהיה בחצר ביתה של חמותו, סיפרה על רגעי קבלת הבשורה הקשה: "הרופאים יצאו וסימנו לנו בידיים. לא רצינו להאמין. צרחנו"

 

 

משה אגדי היה במרחק של כעשרה מטרים ממקום נפילת הרקטה הלילה (יום א') באשקלון. הוא היה מחוץ לדלת ביתו, בחצר. הרסיסים עפו לכיוונו והפגיעה הייתה קטלנית. משה הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים - שלושה בנים ובת - וכן 13 אחים ואחיות.

 

טל-אור מועלם, אחייניתו של משה שמלווה את סבתה לאורך היום, סיפרה ל-ynet כי אמו של ההרוג עדיין ממתינה לו. "היא חושבת שהוא צריך להיכנס כל רגע. עכשיו בדיוק היא שאלה אותי אם הוא התקשר אליי היום. אמרתי לה שלא. לא מנסה לייפות את העניין".

טל- אור מועלם, אחייניתו של משה אגדי ז
טל- אור מועלם(צילום: איתי שיקמן)

משה אגדי ז
משה אגדי ז"ל(באדיבות המשפחה)

פגיעה בבית באשקלון (צילום: AFP)
הפגיעה בבית באשקלון(צילום: AFP)

 

הפגיעה בבית באשקלון (צילום: AP)
(צילום: AP)

הפגיעה בבית באשקלון (צילום: גדי קבלו)
(צילום: גדי קבלו)

פגיעה בבית באשקלון (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

מודעת אבל של משה אגדי ז
מודעת אבל של משה אגדי ז"ל

"הגעתי לבית החולים. היה מטח מטורף של 7-6 רקטות ואני גרה בבית בלי ממ"ד", סיפרה מועלם. "אחרי המטח הבנתי שאי אפשר להישאר בבית. לקחתי את הרכב והגעתי להורים. איך שהגעתי חברה של אחותי אמרה לה - 'תגידי לאמא שלך שתיגש לבית החולים".

 

חלי, אמה של טל-אור ואחות של משה, סיפרה כי אחרי שבתה והיא הגיעו לבית החולים, ולאחר המתנה קצרה עם אשתו של משה, "הרופאים יצאו וסימנו לנו בידיים. לא רצינו להאמין. צרחנו, והתחלנו להודיע. אחי הגדול סיפר לסבתא, והיא רצתה לראות אז הבאנו אותה".

טלי מיימון, קרובת משפחתו של משה אגדי ז
טלי מיימון, קרובת משפחתו של משה אגדי ז"ל(צילום: משה מזרחי)

 

 

האחיינית טל-אור הוסיפה כי "משה איש מדהים, צדיק. חזר בתשובה לפני כמה שנים. גם תוך כדי שהוא נרצח הוא התפלל. הוא היה בן אדם מאוד נדיר בנוף של היום. בן אדם צנוע, כל הזמן היה שמח".

 

טלי מיימון, שמשה היה אח של גיסתה, סיפרה בדמעות: "משה היה איש מדהים. איש שלום. איש שהיה מכבד כל אחד. זו משפחה שגדלה לכבד ולאהוב אנשים. הם מדהימים. יש להם אמא נהדרת ועצוב לי, זה לא נתפס".

 

אגדי נהרג במטח הרקטות הלילה לעבר אשקלון. מאז, לאחר כמה שעות של שקט - בצהריים נרשם מטח כבד נוסף ובו נהרגו שני פועלים במפעל בדרום העיר. מפגיעה ישירה ברכב במועצה האזורית שער הנגב נפצע גבר באורח אנוש. מפגיעות בבתים בבאר שבע וברהם נגרם נזק ולא היו נפגעים.

 

במקביל המשיך צה"ל לתקוף ברצועת עזה, שם הותקפו מתחילת סבב הלחימה לפי דובר צה"ל 260 מטרות טרור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתי שיקמן
טל-אור מועלם
צילום: איתי שיקמן
מומלצים