שתף קטע נבחר

זילברמן: "מקדיש את הזכייה שלי לאזרחי ישראל"

שחקן הבדמינטון הישראלי חגג את הניצחון המרשים באליפות ברזיל הפתוחה אחרי 0:2 על בריאן יאנג בגמר ולא שכח את תושבי הדרום: "לבי עם האזרחים שיושבים במקלטים"

מישה זילברמן פתח טוב את הקמפיין לקראת טוקיו 2020. שחקן הבדמינטון זכה הערב (ראשון) במדליית הזהב באליפות ברזיל הפתוחה וזכה בניקוד לקראת האולימפיאדה.

 

זילברמן ניצח 0:2 את בראיין יאנג מקנדה בתום שתי מערכות צמודות, 17:21, 20:22. רק אמש הפתיע זילברמן שמדורג 49 בעולם, את המדורג ראשון בטורניר ו-30 בעולם מרק קאלשו מהולנד, המדורג 30 בעולם. באותו טורניר זכתה קסניה פוליקארפובה (60 בעולם, 2 בטורניר) במדליית הארד.

 

הישג יפה. מישה זילברמן  (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הישג יפה. מישה זילברמן (צילום: רויטרס)
 

 

זילברמן סיפר: "רוב השחקנים המובילים מאירופה ואמריקה הגיעו לטורניר, אז אין לי מילים לתאר את האמוציות והשמחה שאני חש עכשיו. מדובר בזהב חשוב מאוד .בגמר ניצחתי שחקן אסיאתי תחת דגל קנדה, שבעבר הפסדתי לו".

 

"אני רוצה פשוט להגיד לכולכם בישראל תודה רבה על המילים החמות והעידוד לאורך כל הטורניר. מקדיש את הזכייה שלי לאזרחי ישראל שנמצאים ממש ברגעים אלה במקלטים ובחדרי הביטחון ועוברים רגעים קשים מאוד. לבי אתכם ואני מקווה שההישג שלי מספק ולו רק טיפה קטנה של גאווה ועידוד".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מישה זילברמן
צילום: רויטרס
מומלצים