שתף קטע נבחר

דור ג'אן: "יש לי חלום גדול לשחק באירופה"

אקס מכבי ת"א כבש ב-2:3 של בני יהודה והנחילה לאלופה הפסד ראשון העונה: "עד הרגע שאפסיק לשחק כדורגל, תמיד יש רצון להתקדם לקבוצות גדולות"

לנצח את מכבי ת"א העונה זו משימה כמעט בלתי אפשרית. לנצח אותה פעמיים זה כבר מרשים למדי. מה שלא הצליחו לעשות מכבי חיפה, מכבי נתניה והפועל באר שבע אפילו פעם אחת, בני יהודה עשתה פעמיים. היא הדיחה אותה בחצי גמר גביע ואתמול הנחילה לאלופה הפסד ליגה ראשון העונה עם 2:3 בנתניה. וזה עוד בלי שניים מהשחקנים הכי טובים שלה: מאוויס צ'יבוטה ואיסמעילה סורו.

 

 

כשמכבי ת"א עלתה ל-1:2 אתמול, אף אחד לא האמין שבני יהודה אפילו תשווה. גם המאמן יוסי אבוקסיס החליט לתת מנוחה ליקוב סילבסטר ושי קונסטנטין והחליף אותם.

 

דור ג'אן בני יהודה (צילום: עוז מועלם)
ג'אן והחברים חוגגים מול מכבי ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

אבל בני יהודה הוכיחה השנה שיש לה הרבה אופי. שני המחליפים שממעטים לשחק, דור ג'אן ופייסל מוליץ', היו חתומים על שניים מהשערים הכי יפים השנה וסידרו שלוש נקודות יקרות, שהחזירו את הסיכוי של הכתומים להגיע לאירופה דרך הליגה. פתאום המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע בשבת הופך להיות קריטי.

 

ג'אן, שהגיע ממכבי ת"א ניסה לגלות איפוק כשהשווה ל-2:2 ולא חגג. החלוץ הזכיר את היכולת הטובה שלו בלאומית, ואולי השער יסדר לו יותר זמן משחק. ג'אן סיפק הסבר להישג של בני יהודה: "כבשה שחורה? אנחנו עולים לשחק נגד מכבי ת"א כדי לנצח. הייתה לנו הזדמנות אחרונה להגיע לאירופה דרך הליגה ואני שמח שנשארנו בתמונה. בשבת יש לנו את הפועל באר שבע. זו קבוצה נהדרת שתגיע למושבה, ונעשה הכל כדי להשאיר את שלוש הנקודות אצלנו".

 

דולב חזיזה דור ג'אן בני יהודה (צילום: עוז מועלם)
שניים מכובדי השערים אתמול, חזיזה וג'אן(צילום: עוז מועלם)

 

לגבי מכבי ת"א, יש לו רק מילים טובות לומר: "מכבי ת"א זה מועדון מאד יקר לי. ביליתי שם מעל 10 שנים במחלקות הנוער וגם בבוגרים כששיחקתי. אני אוהב את המקום, אבל שמח גם שהבקעתי

 ועזרתי לבני יהודה לנצח". ג'אן הוסיף: "מכבי עברה קיץ לא פשוט עם כל עניין הפייר-פליי. בסופו של דבר הגעתי בעיסקה לבני יהודה. אני שמח פה, יש צוות מקצועי ושחקנים נהדרים. לא יכול להיות מאוכזב".

 

ויש לו גם חלום: "עד הרגע שאפסיק לשחק כדורגל, תמיד יש רצון להתקדם לקבוצות גדולות יותר. יש חלום גדול לשחק באירופה, אבל בשביל זה צריך לקום כל בוקר, להגיע לשכונת התקווה ולעבוד קשה. להתקדם ממשחק למשחק ומאימון לאימון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים