שתף קטע נבחר

הפועל ת"א בכדורסל נגד מינהלת הכדורגל

האדומים זועמים כי הוחלט לקיים את משחק קבוצת הכדורגל של המועדון מול מכבי פ"ת ביום ראשון, בו ייערך גם דרבי הכדורסל: "מתנהגים ביהירות, פגיעה רצינית באוהדים". המינהלת בתגובה: "סך שקלול הפרמטרים הספורטיביים הביאו לשיבוץ"

 

קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב זועמת אחרי שנודע לה כי מינהלת הליגות בכדורגל קבעה את משחקה של האדומים נגד מכבי פתח תקווה ביום ראשון הקרוב, בו יתקיים במקביל דרבי הכדורסל בהיכל קבוצת שלמה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

"מהות השיבוץ אינה ברורה לנו, בייחוד לאחר העובדה שמועד קיומו של משחק הדרבי בכדורסל נקבע ב-22 באפריל, לפני שבועיים", נכתב בהודעה.

 

תורמר גינת וג'מאל שולר חוגגים (צילום: עוז מועלם)
גינת ושולר. ישחקו באותו יום כמו קבוצת הכדורגל(צילום: עוז מועלם)

 

"אין זו הפעם הראשונה בה קברניטי הכדורגל מזלזלים באוהדי הספורט, מתנהגים ביהירות בבחינת 'אני ואפסי עוד' ומגלים חוסר גמישות והבנה. התירוצים והסיבות שמושמעים על ידה לא משנים את העובדה כי מעולם לא הסכימה מנהלת הכדורגל והערוץ המשדר, צ'רלטון, לשנות מועד משחק או שעת משחק לטובת האוהדים המגיעים למגרשים. גם כאשר מנהלת ליגת הכדורסל מתגמשת לא אחת ומעכבת את קביעת לוח המשחקים על מנת למנוע חפיפת שעות".

 

"בתקווה שעדיין לא מאוחר להזיז את המחזור האחרון בפלייאוף התחתון בליגת העל בכדורגל ליום אחר, אנו קוראים למנהלת הכדורגל ולצ'רלטון לחזור בהם מההחלטה האומללה ולאפשר לאוהדים להמשיך וללוות את קבוצותיהם האהודות".

 

ממינהת הליגה נמסר בתגובה: "מחזור הסיום של הפלייאוף העליון מחייב היערכות לשעה אחידה, שנקבע רק לאחר שהסתיים המחזור האחרון. מכיוון שבני יהודה, המארחת במושבה, משחקת בגמר הגביע, נקבע כי כל שאר המשחקים, ובכלל זה מכבי פ"ת נגד הפועל ת"א, ישוחקו ביום ראשון בשעה אחידה. סך שקלול הפרמטרים הספורטיביים, זמינות האיצטדיון, הזכיין המשדר ומחויבות שיש לנו להסכם התפעול עם הטוטו, הביאה לשיבוץ משחק זה ביום ובשעה האמורה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
פרנקו ושחקני הפועל ת"א
צילום: עוז מועלם
מומלצים