שתף קטע נבחר

איקר קסיאס שוחרר מביה"ח: "היה לי מזל"

השוער הספרדי בן ה-38 שעבר אירוע לב סיפר: "עכשיו אני צריך לנוח. לא יודע מה יהיה עתידי וזה גם לא משנה, כי העיקר שאני כאן". הרופאים אסרו עליו לעסוק בפעילות ספורטיבית בשלושת החודשים הקרובים

"היה לי מזל. קשה לי לדבר על מה שקרה ואני מודה לכולם על האהבה שקיבלתי". שוער פורטו, איקר קסיאס, ריגש היום (ב') אוהדי כדורגל רבים בספרד כאשר יצא מבית החולים ממנו שוחרר אחרי שאושפז לפני מספר ימים בעקבות אירוע לב שעבר.

 

שוער ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר הוסיף: "האנשים שדאגו לי גרמו לי להרגיש אהוב וזה ריגש אותי מאוד. אני גם לא יכול לשכוח להודות לאנשים בבית החולים, לדוקטור נלסון שטיפל בי, לרופאים ולאנשי פורטו. אני רוצה להודות גם לכל האנשים שאיחלו לי החלמה ברשתות החברתיות וכמובן למשפחה שלי שתמכה בי".

 

איקר קסיאס ושרה קרבונרו ביציאה מבית החולים (צילום: רויטרס)
איקר קסיאס ושרה קרבונרו ביציאה מבית החולים(צילום: רויטרס)

 

קסיאס, שיצא מבית החולים בלוויית אשתו, שדרית הספורט שרה קרבונרו, התייחס לעתידו: "עכשיו אני צריך לנוח שבוע, שבועיים או אולי חודש. מה יהיה אחר כך? אני לא יודע. זה גם לא משנה, כי צריך לתת ללב ולגוף להירגע והכי חשוב זה שאני כאן. אני מאוד נרגש וכולם יכולים לראות את זה".

 

קסיאס ישוב כעת לביתו שבפורטוגל ומתכנן לשוב לספרד בסוף החודש הנוכחי או בתחילת חודש יוני. הרופאים אסרו עליו לעסוק בפעילות ספורטיבית בשלושת החודשים הקרובים ותהליך ההחלמה שלו עשוי להימשך כעשרה חודשים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים