שתף קטע נבחר

תקלה קטנה, טרטור גדול: תיקון הטלפון שלא נגמר

עמית הכניס את הסמארטפון לתיקון בנקודת השירות של היבואנית מובייל בי.די וקיבל אותו עם תקלה אחרת - ואז החל הטרטור. בעקבות התערבות המדור הוחלף לבסוף המכשיר

נדרשתם להתקשר עם חברה או גוף שהעדיפו להניח לכם לחכות במקום לספק לכם את השירות שמגיע לכם? דני שדה מתעצבן ומנסה לטפל בבעיות הצרכניות שלכם, והפעם - התיקון שלא נגמר.

 

יש לכם תלונה צרכנית? כתבו לנו >>

 

ביטל עסקה תוך דקות - וחוייב בדמי ביטול

חוב על פינוי באמבולנס - שלא היה

תאגיד המים חייב במשך 6 שנים - למרות שהתושב מכר את הדירה

 

>>  לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

בחודש יוני בשנה שעברה רכש עמית טלפון סלולרי של היצרנית שיאומי עבור בתו. הטלפון יובא ביבוא מקביל על ידי חברת מובייל בי.די עם אחריות לשנתיים.

סמארטפון בהטענה (צילום: shutterstock)
הכל התחיל בגלל בעיה בהטענה(צילום: shutterstock)
 

בתחילת פברואר השנה, החלה בעיה עם המגעים של שקע הטעינה וניתן היה להטעין את הטלפון רק בזווית מסוימת. עמית, שמתגורר ברמת-גן, יצר קשר עם היבואן והתברר שתחנת המסירה הקרובה לביתו היא בדיזנגוף סנטר בתל אביב או בראשון לציון. הוא מסר את הטלפון לתיקון בנקודת השירות בראשון לציון, וב-11 בפברואר התקשר אליו טכנאי מהמעבדה בנתניה ואמר שתקע הטעינה שבור, וזה לא נכלל באחריות. הטכנאי מסר שעלות התיקון היא 120 שקל, עמית הסכים ונסע לקחת את הטלפון מנקודת המסירה.

 

"החזרתי את הטלפון לבתי ושמנו לב שלא שומעים אותה טוב. מכיוון שהיה לי את הטלפון של המעבדה בנתניה, יצרתי קשר עם הבחור ושאלתי אותו למה לא שומעים. הוא אמר שהמיקרופון יושב על שקע הטעינה ויכול להיות שהוא זז. שאלתי אם אפשר להגיע אליו ישירות כדי למנוע את ההמתנה והוא השיב בחיוב", כתב לנו עמית.

 

לדבריו, הוא נסע לנתניה, המתין כשעה, קיבל את הטלפון "מתוקן", ביצע שיחה אחת ונראה היה שהכל בסדר. אחרי יום-יומיים התופעה חזרה. הוא שב ויצר קשר עם המעבדה, וסוכם שיחזור. "שוב נסעתי לנתניה, מסרתי את המכשיר, המתנתי וקיבלתי אותו 'מתוקן'. ביצעתי שיחה, נראה היה שהכל בסדר, ושוב - חלפו יומיים והתופעה חזרה", סיפר עמית, וציין שהפעם כשיצר קשר עם המעבדה הטכנאי ניסה להתחמק ממנו.

 

עמית שוחח עם נציגת שירות של היבואנית מובייל בי.די וביקש לדבר עם מנהל, אולם זה לא התאפשר. "היא הלכה לשוחח עם מישהו, חזרה ואמרה שעלי להחזיר את הטלפון לתחנת האיסוף לבדיקה נוספת. התיזוזים כבר עלו לי יותר מהמכשיר", כתב לנו.

 

המדור פנה לחברת מובייל בי.די. וקיבל כעבור זמן קצר שיחת טלפון ממנכ"ל החברה שהביע את צערו על המקרה ועל אופן הטיפול בו. "יצרנו קשר עם הלקוח והחלפנו את המכשיר בביתו באופן מיידי - למרות שהתיקון היה בעקבות נזק שאינו במסגרת האחריות", כתב. עמית הודיע לנו שאכן קיבל את הטלפון החדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: shutterstock
התיקון שלא נגמר
צילום: shutterstock
מומלצים