שתף קטע נבחר

דיילי בלינד: "ישנתי טוב בלילה"

מגן איאקס לא לחוץ לפני הגומלין מול טוטנהאם (רביעי, 22:00): "יש מתח בריא, אנחנו במומנטום חיובי". טאן האח: "כשאתה משחק מול קבוצות מהפרמייר-ליג אז האינטנסיביות עולה"

איאקס תנסה לעלות מחר (רביעי, 22:00) לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז 1996. הקבוצה ההולנדית תארח את טוטנהאם בגומלין חצי הגמר עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בלונדון.

 

המגן דיילי בלינד דווקא נשמע רגוע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ישנתי טוב בלילות האחרונים. אני לא לחוץ, יש מתח בריא. אנחנו במומנטום חיובי אבל צריכים לשחק כאילו התוצאה היא 0:0 ולנסות לנצח. הזכייה בגביע ההולנדי לא תשפיע, חגגנו קצת, חושבים כבר על טוטנהאם".

 

דיילי בלינד (צילום: רויטרס)
דיילי בלינד(צילום: רויטרס)

שחקני איאקס (צילום: גטי אימג'ס)
שחקני איאקס(צילום: גטי אימג'ס)

 

המאמן אריק טאן האח הוסיף: "כשאתה משחק מול קבוצות מהפרמייר-ליג אז האינטנסיביות עולה. נצטרך לדחוף את עצמנו מעבר לגבול שלנו. שער החוץ שהבקענו חשוב, אבל אנחנו רוצים לנצח בבית, נקווה שהקהל יעזור לנו".

 

גם טוטנהאם ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. המאמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "אנחנו חיים את החלום, אף אחד לא האמין שנגיע עד לשלב הזה. לפני כמה שנים חלמנו רק לשחק בליגת האלופות. התוצאה במשחק הראשונה לא הייתה טובה, אבל הכל עדיין פתוח. אנחנו רק רוצים ליהנות מהמקום שהגענו אליו, זה רגע מרגש מאוד בשבילנו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים