שתף קטע נבחר

צפו: הצצה ראשונה למתחם הבילויים של משתתפי האירוויזיון

בין החזרות המפרכות, נציגי המשלחות לאירוויזיון ימצאו פורקן ביורוקלאב, המועדון הרשמי שהוקם בנמל תל אביב, ויהיה פתוח גם לקהל הרחב. בתוכנית: הופעות של נציגי אירוויזיון מקומיים ובינלאומיים מכל השנים. "אנחנו רוצים לחבר את כולם במסיבות בלתי פוסקות", מסבירים בהפקה. קבלו הצצה

אחרי כמעט שבועיים של חזרות והכנות אחרונות לשבוע התחרות, חברי המשלחות לאירוויזיון, ההפקה, העיתונאים והמעריצים חנכו אמש (שבת) היורוקלאב - מועדון המסיבות הרשמי של האירוויזיון בהאנגר 11 בנמל תל אביב, שהשנה ייפתח גם לקהל הרחב.

 

 

שי ברק, העובד בהפקת האירוויזיון, אמר ל-ynet: "עובדים כל כך קשה באירוויזיון, יש ימים נורא לחוצים, ואנחנו בתור הפקה רוצים לתת לחובבים, לעיתונאים ובעיקר לכל המשלחות את ההזדמנות ליהנות מערב של כיף ביחד, לחבר את כולם במסיבות בלתי פוסקות". 

 

מתחם היורוקלאב (צילום: שמוליק דודפור)
מתחם היורוקלאב(צילום: שמוליק דודפור)

הנציגים משווייץ (צילום: שמוליק דודפור)
הנציגים משווייץ(צילום: שמוליק דודפור)

 

מסיבת הפתיחה שנערכה אמש הייתה בסימן המדינות הנורדיות, וכללה הופעות חיות של משתתפי האירוויזיון הנוכחי מדנמרק, אסטוניה, פינלנד, איסלנד, נורבגיה ושוודיה. על הבמה הופיעה גם שארלוט פרלי, זוכת אירווויזיון 1999 שהתקיים בירושלים, שלא הסתירה את התרגשותה מהביקור בארץ, ונתנה טיפ לזמרים: "הדבר הכי חשוב זה ליהנות, כי זה יימשך רק שלוש דקות - וסביר להניח שעולם לא תעשו את זה שוב". בין הנוכחים שנצפו בקהל היו אסי עזר, אחד מארבעת המנחים, וגם יובל כהן - במאי האירוויזיון. בשולי האירוע, חברי המשלחת הרוסית הפגינו לראווה את בקיאותם בעברית, כשהפליאו לשיר באוזנינו את "כאן" של אורנה ומשה דץ - בשפת המקור.

 

נציגי המשלחת השוודית (צילום: שמוליק דודפור)
נציגי המשלחת השוודית(צילום: שמוליק דודפור)

שרלוט פרלי (צילום: שמוליק דודפור)
שרלוט פרלי, זוכת אירוויזיון 1999(צילום: שמוליק דודפור)

המשלחת הרוסית (צילום: שמוליק דודפור)
נציגי המשלחת הרוסית(צילום: שמוליק דודפור)

 

הלילה יארח היורוקלאב את האפטר פארטי של טקס השטיח הכתום, וב-18 במאי תתקיים בו מסיבת הסיום הרשמית, מיד לאחר הגמר. במקביל, המועדון יפעל בכל לילות השבוע, וצפויים להופיע בו בין השאר קונצ'יטה, שירי מימון, הראל סקעת, נדב גדג', אילנית, דפנה דקל, ליאורה, ומגוון רחב של נציגי אירוויזיון מקומיים ובינלאומיים מכל השנים. ליהיא גרינר, המנחה הקבועה של היורוקלאב, סיפרה: "אני מעריצת אירוויזיון, אני אוהבת את התחרות, כשהתתקשרו להציע לי להשתתף אמרתי - אל תחשבי פעמיים, ברור! כל השאר מבוטל!"

 

כאמור, היורוקלאב פתוח גם לציבור הרחב שיכול לרכוש צמידי כניסה למסיבות ולהופעות. המחירים נעים בין 139 ל-460 שקלים.

 

ליהיא גרינר (צילום: שמוליק דודפור)
מנחת היורוקלאב. ליהיא גרינר(צילום: שמוליק דודפור)

 

אירוויזיון 2019 ישודר בכאן, תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי. תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64, ולראשונה בתל אביב, בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן Dare To Dream.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שמוליק דודפור
מתחם היורוקלאב
צילום: שמוליק דודפור
לאתר ההטבות
מומלצים