שתף קטע נבחר

בכורה עולמית: מדונה תבצע שיר חדש בגמר האירוויזיון

מדונה תבצע בגמר האירוויזיון בכורה עולמית לשיר Future מאלבומה החדש, עם הראפר קואבו. כפי שנחשף ב-ynet הופעתה התאפשרה בזכות תרומתו של סילבן אדמס, ועל התיווך בינה לבין ה-EBU אמונים גיא בסר ושי מור יוסף מלייב ניישן ישראל

מדונה תופיע עם הראפר האמריקני קואבו בגמר האירוויזיון בשבת, כך פורסם הערב (ה'). הזמרת עתידה להופיע במהלך גמר התחרות עם שני שירים: את Like A Prayer, להיט הענק שלה משנת 1989 היא תשיר מלווה במקהלה המונה 35 זמרים וזמרות - 30 שנה אחרי שיצא. והשיר השני הוא בכורה עולמית לשיר Future אותו תבצע עם הראפר קואבו והוא לקוח מתוך אלבומה החדש Madam X שייצא ב-14 ביוני.

 

מדונה (AP Images)
מדונה(AP Images)

ההופעה של מדונה בישראל התאפשרה בעקבות תרומתו של המיליארדר סילבן אדמס שתרם מיליון וחצי דולר, כפי שפורסם ב-ynet. הזמרת נחתה בישראל לפי יומיים ומאז הספיקה להגיע למתחם האקספו בו מתקיים האירוויזיון לחזרות.

 

על התיווך בין אנשיה של מדונה לנציגי ה-EBU אמונה קבוצת לייב ניישן ישראל בבעלות גיא בסר ושי מור יוסף ששמרו על קשר רציף מול אנשיה של מדונה וסייעו בפתירת המשברים הבלתי פוסקים בינה לבין אנשי איגוד השידור האירופי. על החלק האמנותי אחראי המפיק אסף בלכר שמלווה את הזמרת בחזרות בישראל ואחראי על השירים וההופעה עצמה.

 

פפראצי מדונה (צילום: אורן אהרוני)
מדונה בישראל(צילום: אורן אהרוני)

לכך מצטרף מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ, שהבטיח כי יהיה זה האירוויזיון הטוב בהיסטוריה ומלכתחילה הביע את רצונו לראות אמן בסדר גודל בינלאומי באירוויזיון והצליח לעמוד בהבטחה.

 

אסף בלכר (צילום: רונן אקרמן)
אסף בלכר(צילום: רונן אקרמן)

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים