שתף קטע נבחר

"הקאמבק" של אמיר וינטרוב היה שווה 7,000 אירו

הטניסאי הישראלי, שלא שיחק בשנתיים וחצי האחרונות, הפתיע כשהשתתף במוקדמות הרולאן גארוס והודח כבר בסיבוב הראשון אחרי 43 דקות. זה לא מנע ממנו להרוויח סכום יפה מאוד. וינטרוב: "היה כיף לחזור, אבל הגב כואב וזה לא נראה טוב"

זה אחד הסיפורים ההזויים של השנה בספורט הישראלי. מאז ינואר 2017 אמיר וינטרוב לא שיחק משחק טניס אחד. אפשר להגיד שהוא למעשה פרש באופן לא רשמי. אלא שמי שהגיע הבוקר (שני) למתחם החימר של הרולאן גארוס בפריז יכול היה להבחין בו על אחד המגרשים מתמודד מול לוקאס רוסל (138 בעולם) בסיבוב המוקדמות הראשון של הטורניר היוקרתי.

 

וינטרוב למעשה ניצל פרצה בחוקה של איגוד הטניס העולמי המאפשר לו להגן על הדירוג שלו מהפעם האחרונה בה שיחק. אז, בינואר 2017 דורג הישראלי במקום ה-249 בעולם, מה שהקנה לו כאמור את הכניסה למוקדמות הרולאן גארוס.

 

וינטרוב. הפתעה בפריז (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
וינטרוב. הפתעה בפריז(צילום: אורן אהרוני)

 

במשחק עצמו הפסיד וינטרוב כצפוי 3:6, 1:6 תוך 43 דקות בלבד, אבל גרף, ושימו לב לזה, 7,000 אירו רק על ההשתתפות בסיבוב המוקדמות הראשון של הרולאן גארוס. אחלה הכנסה עבור משחק של פחות מ-45 דקות. "היה כיף לחזור, אבל הגב כואב וזה לא נראה טוב", אמר וינטרוב אחרי המשחק. לגבי העתיד? "אולי אנסה עוד פעם, אבל לא משהו קבוע". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים