שתף קטע נבחר

צילומים: AP, AFP

טורונטו השוותה ל-2:2 מול מילווקי בגמר המזרח

הרפטורס הפגינו עליונות, ניצחו בכל אחד מארבעת הרבעים ושמרו על הבית בדרך ל-102:120 על הבאקס. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המנצחת, לאורי (25 נקודות) ולנארד (19) בלטו. 30 של מידלטון מהעבר השני לא הספיקו למילווקי, שתארח את המשחק החמישי בסדרה בלילה שבין חמישי לשישי

זה מה שקורה שיאניס רק מנסה לזרוק עונשין (צילום: AFP)
לא שומעים אתכם. פאוול משלהב את הקהל(צילום: AFP)

 

גולדן סטייט כבר עלתה לגמר ה-NBA אחרי סוויפ חלק, אבל סדרת גמר המזרח בין טורונטו למילווקי, לעומת זאת, תלך לפחות לשישה משחקים. הרפטורס הפגינו הלילה (בין שלישי לרביעי) עליונות ברורה על הבאקס בדרך ל-102:120 והשלימו חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 בסדרה.

 

בניגוד למשחק מספר 3, בו הקנדים נזקקו לשתי הארכות כדי לשמור על הבית, הפעם זה הלך להם פשוט הרבה יותר. טורונטו ניצחה בכל אחד מארבעת הרבעים, כשהיא הופכת את האחרון לגארבג'-טיים אחד גדול.

 

פלייאוף NBA ()

 

זה מה שקורה שיאניס רק מנסה לזרוק עונשין (צילום: AFP)
זה מה שקורה שיאניס רק מנסה לזרוק עונשין(צילום: AFP)

 

השאלה הגדולה אצל אוהדי טורונטו היא איך ייראה קוואי לנארד בהמשך הסדרה. הסופרסטאר, שנפצע במשחק הקודם, לא נראה בריא, סחב לא פעם רגל, אבל למזלו קיבל עזרה אדירה, בעיקר מקייל לאורי ומשחקני הספסל. הוא נראה כואב במיוחד אחרי דאנק אדיר על הראש של יאניס אנדטוקומבו ברבע השלישי (מאסיסט לא פחות יפה של מארק גאסול), כשספג שוב מכה ברגל.

 

הרפטורס עלו ליתרון דו-ספרתי בהפסקה (55:65), הפער צמח ל-81:94 בסוף הרבע השלישי ול-84:104 מרשים, שמונה דקות לבאזר. משם שתי הקבוצות התכוננו כבר למשחק מספר 5 בסדרה, שייערך בלילה בין חמישי לשישי במילווקי, כשלנארד זוכה לסטנדינג אוביישן מהקהל, קצת פחות מארבע דקות לסיום.

לא שומעים אתכם. פאוול משלהב את הקהל (צילום: AFP)
ביום כזה גם גרין לא סופר את יאניס(צילום: AFP)

 

קוואי לנארד טורונטו (צילום: EPA)
סחב רגל לא פעם. לנארד(צילום: EPA)

 

לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המנצחת. לאורי, כאמור, היה המצטיין עם 25 נקודות ו-6 אסיסטים. לנארד הוסיף 19 ו-7 ריבאונדים וגם שניים משחקני הספסל, ניקול פאוול (18) וסרג' איבקה (17 נקודות ו-13 ריבאונדים), היו מצוינים. גאסול הוסיף 17 משלו.

 

מהעבר השני, קריס מידלטון ויאניס היו נקודות האור היחידות אצל הבאקס. מידלטון סיפק 30 נקודות (11 מ-15 מהשדה), 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. יאניס הוסיף 25 נקודות ו-10 ריבאונדים. ניקולה מירוטיץ' תרם 11.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
לאורי והחברים חוגגים
צילום: AFP
מומלצים