שתף קטע נבחר

בספרד עקצו: "משחק הידידות היקר בעולם"

באתלטיקו מדריד זעמו על גל הפריצות לכר הדשא של כמה מאוהדי בית"ר ירושלים שרצו להצטלם עם אנטואן גריזמן. סימאונה: "בית"ר? ככה זה כשמגיעים עם התלהבות"

 

באתלטיקו מדריד זעמו אתמול על גל הפריצות לכר הדשא של כמה מאוהדי בית"ר ירושלים שרצו להצטלם עם אנטואן גריזמן, במהלך ה-1:2 של הירושלמים בטדי. כולם נעצרו כמובן על ידי כוח האבטחה במקום.

 

על פי הסיכום עם אתלטיקו, המאמן דייגו סימאונה אמור היה להגיע למסיבת עיתונאים ושני שחקנים נוספים לעמדת הראיונות. במועדון הספרדי הנסער בחרו להסתפק רק במאמן והורו לשחקנים לעלות מיד לאוטובוס שייקח אותם למלון.

 

אנטואן גריזמן (צילום: עוז מועלם)
הפריצה של אחד מאוהדי בית"ר לכר הדשא(צילום: עוז מועלם)

סאול ניגס (צילום: עוז מועלם)
סאול ניגס מתוסכל(צילום: עוז מועלם)

דייגו קוסטה (צילום: אוהד צויגנברג)
דייגו קוסטה עם הקביים בבי"ח עין כרם(צילום: אוהד צויגנברג)

 

לא רק באתלטיקו הופתעו מהמשחק הנוקשה של דוד קלטינס, שהוביל לפציעתו של דייגו קוסטה, אשר נקע את רגלו והובהל לטיפול בבי"י עין כרם. גם בתקשורת הספרדית התייחסו לכך. "אתלטיקו השתתפה

 במשחק הידידות היקר בעולם", נכתב במארקה. "אתלטיקו תצטרך להתחזק ולא רק בגלל עזיבת גריזמן. קוסטה צולע יותר מתמיד"

 

"לא אגיד שם של שחקן מבית"ר, כי זה לא הוגן בפני האחרים, אבל ברור שהחלק ההתקפי שלה היה בולט", אמר סימאונה במסיבת העיתונאים. "ככה זה כשמגיעים עם התלהבות".

 

על המועדון הספרדי, שצריך להתרגל לעזיבת גריזמן, הוסיף: "האנרגיות שלי מגיעות מהרצון להמשיך את המחויבות למועדון. אני אוהב מה שאני עושה. גריזמן הולך ואיתו גם הרבה גולים. תהיה הרבה עבודה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דייגו קוסטה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים