שתף קטע נבחר

שבוע וחצי לפני החתונה: שמלת הכלה עלתה בלהבות

הקרוואן שבו התגוררו אליאורה ובן זוגה ירדן נמנה עם עשרות המבנים שניזוקו בשריפה במושב מבוא מודיעים. עם שוך הלהבות התברר לשניים כי שמלת הכלה של אליאורה נחרכה באש, שבוע וחצי לפני החתונה: "היא בוכה וקשה לה נפשית להסתכל כרגע על שמלה אחרת"

 

הזוג ירדן וליאורה ()
ירדן ואליאורה עם שמלת הכלה בהזמנה לחתונה

הכול כבר היה מוכן לקראת יום חגם של ירדן (23) ובת זוגו אליאורה (24) ממושב מבוא מודיעים במועצה האזורית חבל מודיעין. אלא ששבוע וחצי לפני חתונתם פרצה שריפת ענק שגרמה לנזקים ב-40 מתוך 50 מבני המגורים במושב, ובכללם הקרוואן שבו התגוררו השניים.

 

"הכול הלך, כולל שמלת הכלה", סיפר הבוקר (יום ו') ירדן בעקבות המראות הקשים בקרוואן ובבית הוריה של זוגתו שניזוק גם הוא בלהבות. "הכי עצוב זה שתכננו לגור כאן", הוסיף החתן המיועד ברקע החלטת החברים לפתוח עמודי פייסבוק ייעודיים למען תרומות לבני הזוג.

 

אחיה של אליאורה מארח כעת את בני המשפחה המפונים בביתו ביישוב הסמוך חשמונאים. "אני עוד לא עיכלתי את מה שקרה", סיפר ירדן. "ארוסתי לא ישנה ובוכה, נזכרת בתמונה שנהרסה וכל דבר מציף אותה".

ביתם של ירדן ואליאורה ()
בית משפחת הכלה במבוא מודיעים אחרי השריפה

 

 
ירדן סיפר בהתרגשות על גבורתה של בת זוגו, ששמרה אמש על שלוש מאחייניותיה וחילצה אותן ואת הוריה מהאזור, אך לא הצליחה להציל את שמלת הכלולות: "היא רוצה את השמלה שלה ואין אותה יותר. קשה לה נפשית להסתכל על שמלה אחרת כרגע. הבית שבו היא גדלה כאילו לא שם. גם הרכב שלה הלך ואפילו התמונות שעשינו לקראת החתונה נשרפו".

 

למרות הקושי, ניכר כי החתן המיועד רוצה לקיים את החתונה שמתוכננת להיערך ביום ראשון שניים ביוני, וגל הבקשות לתרומות בפייסבוק מנחם אותו: "אני לא חושב שכדאי לדחות את החתונה אלא להשתמש בה כמשהו שיכול להוציא אותנו מהמשבר ולשמח אותנו.

 

"אנשים מנסים לתרום שמלת כלה ובגדים נוספים. אני מאמין שתהיה חתונה בשניים ביוני. ביטול החתונה רק יותיר אותנו בדיכאון, ומה שצריך לעשות זה לחגוג".

 

נכון לשעות הבוקר הצליחו כוחות הכיבוי להשתלט על כל מוקדי השריפות שפרצו אתמול באזור הרי יהודה ויער בן שמן. עם זאת, הצוותים נערכים לאפשרות של התחדשות האש לנוכח מזג האוויר השרבי שצפוי לשרור באזור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ירדן ואליאורה בשמלה שצולמה להזמנה לחתונה
מומלצים