שתף קטע נבחר

עיריית תל אביב התחייבה: בלומפילד ייפתח ב-24 באוגוסט

העירייה שלחה מכתב רשמי שלפיו האצטדיון יהיה מוכן למועד פתיחת העונה הבאה בליגת העל. הקבוצות כבר הכינו סרטונים לקראת החזרה לבלומפילד, אבל לא לוקחות סיכונים ומכינות אלטרנטיבות למקרה שהעירייה לא תעמוד בהתחייבות. נציגי ראיקוביץ' נחתו בצרפת כדי לקדם מגעים עם רן ומונאקו

עיריית תל אביב שלחה מכתב התחייבות רשמי לקבוצות התל-אביביות שלפיו אצטדיון בלומפילד יהיה מוכן לשימוש ב-24 באוגוסט, מועד פתיחת העונה בליגת העל.

 

בישיבה שנערכה לאחרונה בין הגורמים השונים בעירייה, הגופים המבצעים את העבודות בבלומפילד ונציגי הקבוצות - מכבי, הפועל ובני יהודה תל אביב - הובהר כי האצטדיון יהיה מוכן לפתיחת העונה. "העירייה שלחה לנו מכתב רשמי עם התחייבות ברורה שבלומפילד מוכן לפתיחת העונה, ונקבה בתאריך 24 באוגוסט ככניסה שלנו", הבהירו בין היתר גם במכבי ת"א. האלופה בכל מקרה תארח את השלבים הראשונים במוקדמות ליגת האלופות בנתניה.

 

 

מכבי והפועל הפיקו לאחרונה סרטונים לקראת מכירת המנויים לבלומפילד, אולם גם יכינו אלטרנטיבות כמו נתניה והמושבה אם יהיה עיכוב כלשהו. מאחורי הקלעים מתנהלות שיחות לגבי גובה הפיצוי שיינתן במקרה כזה, בטח אחרי מכתב התחייבות של העירייה.

 

במכבי ת"א, המתכוננת למשחק מחר (שבת, 20:00) מול הפועל באר שבע, יחזרו להתאמן בשלב מוקדם לקראת מוקדמות ליגת האלופות. מי שלא צפוי להגיע לתחילת האימונים הוא פרדראג ראיקוביץ'. כפי שפורסם אתמול לראשונה ב-ynet, לגאנס הספרדית מעוניינת לרכוש אותו ומנהלת מגעים עם נציגיו, אבל אלו בכל מקרה ינחתו בסוף השבוע בצרפת כדי לקדם את המו"מ מול רן ומונאקו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רון חולדאי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים