שתף קטע נבחר

כתב אישום חדש נגד אר. קלי: 11 סעיפים של ניצול ותקיפה מינית

הרשויות בשיקגו מייחסות לראפר אר. קלי 11 עבירות של ניצול מיני ותקיפה מינית תוך הפעלת כח, בין היתר כלפי קורבן בטווח הגילים 16-13. העבירות בוצעו לכאורה ב-2010 והעונש עליהן עשוי להגיע ל-30 שנות מאסר. מוקדם יותר השנה הזמר הואשם ב-10 סעיפים נוספים של תקיפה מינית

הרשויות בשיקגו הגישו הערב (ה') כתב אישום חמור נגד הראפר אר. קלי, המייחס לו 11 סעיפים של תקיפה מינית וניצול מיני. בחלק מהסעיפים, הרשעה עשויה להוביל ל-30 שנות מאסר.

 

על פי כתב האישום, המצטרף לשורה של סעיפי אישום קודמים נגד הזמר, האירועים המדוברים התקיימו בינואר 2010. לכאורה, הראפר עומד מאחורי ארבעה מקרים של תקיפה מינית חמורה, שני מקרים של תקיפה מינית תוך הפעלת כוח, שני מקרים של ניצול מיני חמור ושלושה מקרים של ניצול מיני של קורבן בטווח הגילים 16-13. בתקשורת האמריקנית מעריכים בסבירות גבוהה כי הקורבן, לפחות בחלק מכתבי האישום, היא אישה ששמה נקשר בשמו של הזמר בדיווחים קודמים. זאת על סמך ראשי התיבות של שמה, ג'יי. פי.

 

אר קלי במעצר (צילום: רויטרס)
הולך ומסתבך. אר. קלי(צילום: רויטרס)

 

על פי סוכנויות הידיעות, בחלק מהמקרים, קלי הפעיל כוח פיזי, או איים לעשות זאת, כי לכפות על הקורבן יחסי מין מלאים, או מין אוראלי. בזמן הזה, הקורבן היתה קטינה. בהודעותיהם לתקשורת, אנשי התביעה במחוז קוק באילינוי לא סיפקו פרטים נוספים בנוגע להתרחשויות עצמן.

 

בחודש פברואר השנה, אר. קלי הואשם ב-10 סעיפים של תקיפה מינית חמורה, שתשעה מתוכם קשורים בקורבנות שגילן נע בין 13 ל-16 בעת המקרה. הפרשה החלה להתגלגל בעקבות המיני-סדרה Surviving R.Kelly שמקבצת עדויות של כמה וכמה מנפגעות קלי לאורך השנים. בסדרה, הן מדברות בגלוי על החוויות המיניות שעברו עם קלי כשהיו הרבה מתחת לגיל ההסכמה - עם או בלי הסכמה. הן מספרות על האיומים שספגו לאחר מכן כדי שישמרו על שתיקתן ומכנות אותו שטן.

 

בחודש מרץ, קלי טען התייצב מול מצלמות ה-CBS וטען לחפותו. "אני גבר, אני עושה טעויות, אבל אני לא לוציפר וודאי לא השטן", אמר קלי בריאיון לקלי גייל, שהתקיים בביתו. במהלך השיחה קלי איבד את קור הרוח והתחיל לבכות, לצעוק ולקלל, עד כדי כך שקינג נאלצה להפסיק את הריאיון כדי שהוא יירגע.

 

 "אף פעם לא החזקת מישהי בניגוד לרצונה?", שאלה קינג את קלי, שהשיב: "אני לא צריך, למה שאני אעשה את זה? כמה טיפש אני צריך להיות כדי להחזיק נשים בניגוד לרצונן?", וחזר ואמר, "כמה טיפש אני צריך להיות?". בשלב הזה הוא פנה למצלמה ולצופים ושאל: "כמה טיפשי זה יהיה מצידי, עם העבר המטורף שלי וכל מה שעברתי. כמה טיפש אני צריך להיות לכלוא נשים במקלט שלי?", הוא שואל, קולו נשבר, ותוך כדי בכי הוא ממשיך: "אני לא עשיתי את דברים האלה. אני נלחם על החיים המחורבנים שלי".

 

במהלך הריאיון קינג התייחסה למיני-סדרה הדוקומנטרית Survivng R. Kelly שהחזירה את סיפורו של קלי לסדר היום הציבורי עם מעל 50 עדויות של נשים שלא הכירו אחת את השנייה וטענו שהוא התעלל בהן והחזיק בהן בניגוד לרצונן. קינג הקשתה על קלי ושאלה איך ייתכן שכולן מספרות את אותו סיפור. "שאתה שתלטן, שאתה מתעלל, שאתה אומר לנשים מתי לאכול, מתי ללכת לשירותים, מתי הן יכולות לישון, איפה הן יכולות להתלבש?" קלי בתגובה בחר להאשים את הרשתות החברתיות. "את יכולה להתחיל שמועה על בחור כמוני או סלבריטי ממש כך. כל מה שעלייך לעשות זה ללחוץ על כפתור בטלפון שלך".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים