שתף קטע נבחר

דרוקר המועמד המוביל לחולון, זלמנסון יגיע איתו?

מאמן אילת הוא האופציה המועדפת, הסנטר שמבוקש גם בהפועל י-ם עשוי להצטרף מהדרום. וגם: הפרידה המרגשת בין שמיר לאוהד שקילל אותו מול נאנטר, והמחווה של האוהדים לקורי וולדן

 

הפועל חולון סיימה אמש (ראשון) את אחת העונות המשוגעות בתולדות המועדון, שאפשר לתאר כרכבת הרים אחת ארוכה. למרות ההדחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי ראשון לציון, הסגולים לא לקחו קשה את העניין, בטח נוכח מכת הפציעות והעובדה שעמדו לרשותו של דן שמיר שבעה שחקני רוטציה בלבד.

 

שינויים רבים יבוצעו בחולון בקיץ, הראשון שבהם יהיה בעמדת המאמן. דן שמיר, כפי שכבר דווח בניו זילנד לאחרונה, יעזוב ויעבור לאמן את NZ ברייקרס מהליגה האוסטרלית. המועמד המוביל להחליפו הוא שרון דרוקר, שנמצא בעיצומה של סדרת רבע הגמר עם הפועל אילת נגד נס ציונה.

 

שרון דרוקר (צילום: אורן אהרוני)
שרון דרוקר. המועמד המועדף על הנהלת חולון(צילום: אורן אהרוני)

 

יש לציין כי בחולון לא פוסלים אופציה של מאמן זר, אך היא כרגע הפחות ריאלית. במידה ודרוקר אכן יגיע, הוא ירצה להביא איתו את השחקנים שהוא מאמין בהם, ובראשם את עידן זלמנסון בו מעוניינים בחולון בלי קשר למאמן. בנוסף, דרוקר צפוי להחתים זרים חדשים, כך שאף אחד מתוך החמישה ששיחקו בקבוצה לא יישאר.

 

נחזור רגע לשמיר. למרות הבלגן שהיה לו עם האוהדים במספר משחקים העונה, המאמן זכה לתשואות בסיום המשחק נגד ראשל"צ. הגדיל ועשה אחד האוהדים שקילל אותו בהפסד לנאנטר בליגת האלופות, אליו סימן שמיר את הספרה אפס לאחר מכן. במהלך הראיון הטלוויזיוני של המאמן הוא הגיע וחיבק אותו חיבוק ארוך.

 

דן שמיר  (צילום: עוז מועלם)
דן שמיר אתמול. יוצא לדרך חדשה(צילום: עוז מועלם)

 

קורי וולדן, ה-MVP של העונה, נפרד אתמול בצורה מרגשת מהאוהדים, כשנכנס בסיום המשחק ליציע שלהם מאחורי הסל בבית מכבי, והם הרימו אותו על הכתפיים. וולדן צפוי להתקדם לקבוצה באירופה.

 

בגזרת הישראלים יש כרגע שלושה שחקנים חתומים - גיא פניני הפצוע, שיחזור לקראת פתיחת העונה הבאה, עמית שמחון ורועי הובר. שלומי הרוש מסיים חוזה, אך הצהיר כבר שיישאר במועדון. איגור קולשוב חוזר אוטומטית לראשל"צ בעונה הבאה, אך לא בטוח שיהיה חלק מהסגל לאור הסיטואציה שנוצרה בינו לבין גיא גודס, שבוודאות ימשיך אצל הכתומים. לפורוורד יש סעיף יציאה לאירופה, אולם במידה ולא יקבל הצעות מעניינות, לא מן הנמנע כי יושאל שוב לקבוצה אחרת, ובחולון ישמחו לקבלו.

 

קורי וולדן נפרד מהקהל של חולון (צילום: עוז מועלם)
קורי וולדן נפרד מהקהל של חולון(צילום: עוז מועלם)

 

"נהניתי מאוד בחולון, אבל שום דבר לא תלוי בי כרגע ואני לא חושב על זה", אמר קולשוב בסיום. "זו הייתה עונה ארוכה, ואני לא רגיל לזה. אתן לסוכנים שלי לעשות את העבודה שלהם בקיץ". על ההדחה הוסיף הישראלי: "כואב לי, אולי פי שניים מהחברים שלי. סבלנו מהרבה חוסר מזל עם הפציעות, אבל השחקנים גברים והקריבו בסדרה הזאת הכל. אני גאה בכולם ויודע שנתנו הכל".

 

בנושא אחר, חולון תעמוד לדין על התנהגות אוהדיה במשחק אתמול. כזכור, אנשי האבטחה העמידו מחסומים ביציע האורחת, אך האוהדים הזיזו אותם ונקלעו לעימות עם השוטרים והסדרנים, מה שגרם לעיכוב של עשר דקות בפתיחת המשחק. כמו כן, צויין בדוח השופטים והמשקיף כי גליל נייר טואלט נזרק מהיציע של חולון, ותחילת המחצית השנייה התעכבה בעקבות עימות בין האוהדים לשוטרים בהפסקת המחצית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שרון דרוקר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים