שתף קטע נבחר

נס ציונה: סהר לוי צפוי להמשיך, ההקצבה מהעירייה תוכפל?

העולה החדשה בהכנות קדחתניות במטרה להעמיד קבוצה ראויה לליגת העל. עמיר תורג'מן שוחח עם לוי והודיע לו שהוא מעוניין שיישאר, גם השחקן נשמע אופטימי: "בטוח שנגיע להבנות". עדיפות לאירוח באצטדיון הברפלד

סקציה נס ציונה ממשיכה להתקדם. אחרי שרז שטיין, שחקן העונה בליגה הלאומית, הוחתם לעוד עונה, המאמן עמיר תורג'מן נפגש היום (חמישי) עם סהר לוי שחוזהו מסתיים והודיע לו כי הוא מעוניין שימשיך. ללוי היתה עונה טובה שבה כבש שמונה שערים בליגה ובישל עוד שבעה. בתחילת השבוע הצדדים ייפגשו כדי לסגור את הפרטים.

 

המנכ"ל רונן זייגרמן אמר היום: "סהר הוא שחקן חשוב והוא סמל, אני מאמין שיהיה בסדר". גם השחקן עצמו אופטימי: "נס ציונה יקרה לי, זה הבית שלי. בטוח שנגיע להבנות".


סקציה נס ציונה (צילום: עוז מועלם)
סהר לוי. צפוי להישאר כתום(צילום: עוז מועלם)

 

תורג'מן ממשיך לעבוד מסביב לשעון כדי להכין קבוצה ראויה לליגת העל. הוא בודק מספר אופציות לחיזוק הקבוצה, חלקן ממכבי תל אביב, שם הוא מוערך מאוד. בנס ציונה גם בודקים אפשרות לקלוט מושאלים ממכבי חיפה. עם זאת, הקבוצה ממתינה להחלטת ראש העיר שמואל בוקסר בנושא ההקצבה השנתית של העירייה, כדי לקדם את נושא החיזוק.

 

השנה נס ציונה קיבלה מהעירייה 950,000 שקלים, ובקבוצה מקווים שבעקבות העלייה לליגה הבכירה הסכום יוכפל. זייגרמן והיו"ר אלי כהן כבר נפגשו עם ראש העיר ויצאו מעודדים מהפגישה. ההערכה היא כי התקציב של העולה החדשה ינוע סביב 12 מיליון שקל.

 

עמיר תורג'מן (צילום: עוז מועלם)
עמיר תורג'מן(צילום: עוז מועלם)

 

השאלה הבוערת כרגע היא היכן תשחק הקבוצה. לנס ציונה יש מגרש נהדר אבל הוא אינו מאושר למשחקי ליגת העל, גם בגלל כמות הצופים שהוא יכול להכיל - 3,000 בלבד. ראש העיר קיים התייעצויות עם המהנדסים של העירייה כדי למצוא פתרון שיאפשר לשחק בנס ציונה בליגת העל, אבל הסיכוי שזה יקרה העונה קלוש. במועדון מעדיפים לשחק באצטדיון הברפלד השכן, בין השאר בגלל הקירבה אליו. בוקסר כבר שוחח עם ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, כדי לקדם את הנושא. במקרה שזה לא יקרה, האפשרויות האחרות הן אצטדיון המושבה או אצטדיון הי"א באשדוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים