שתף קטע נבחר

קוואי: "אי אפשר להגיד שאנחנו טובים יותר"

כוכב הניצחון שהעלה את טורונטו ל-1:3 על גולדן סטייט בסדרת הגמר ניסה להישאר עם רגליים על הקרקע: "באמת לא יודע להגיד מה תהיה המשמעות של זה עבור העיר". סטף קרי: "נפלנו מהרגליים, אבל כבר חזרנו ממצב כזה בעבר"

טורונטו עשתה הלילה (בין שישי לשבת) צעד ענק לכיוון זכייה באליפות NBA ראשונה בהיסטוריה אחרי ניצחון 92:105 ענק בחוץ על גולדן סטייט, שהעלה אותה ליתרון 1:3 בסדרה שתחזור למשחק מספר 5 בקנדה.

 

טורונטו רחוקה משחק אחד מאליפות אחרי 92:105 על גולדן סטייט

 

זה היה ניצחון החוץ השני ברציפות של הרפטורס מאז ההפסד הביתי במשחק מספר 2, והוא הושג בזכות התפוצצות במחצית השנייה ויכולת שיא של קוואי לנארד שקלע 36 נקודות.

קוואי לנארד (צילום: EPA)
לנארד. "הסדרה לא נגמרה"(צילום: EPA)

 

אם מישהו חושב שיש אלמנט של מקריות בהישג של טורונטו עד עכשיו, אולי הנתונים הבאים יכולים להמחיש את הדומיננטיות שלה: הרפטורס ניצחו ב-13 מתוך 16 הרבעים עד עכשיו בסדרה מול הווריורס, ובסך הכל בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים כשהולכים אחורה לסדרה מול מילווקי. שום דבר לא מקרי כאן. האוהדים בטורונטו כבר נמצאים באווירת אליפות, מילאו את רחובות העיר בשירת "או קנדה". גם באורקל ארינה נראו בסיום מחזות שמתאימים יותר לקהל האירופי, עם דקות ארוכות של עידוד של אוהדי החוץ המשחק מול השחקנים שהגיעו להודות להם.

  

אוהדי טורונטו מסרבים לעזוב את האורקל ארנה לאחר המשחק

 

"אי אפשר עדיין להגיד שאנחנו טובים יותר מהם, כי הסדרה עוד לא נגמרה", אמר כוכב המשחק והסדרה כולה עד עכשיו, לנארד. "צריך לשמור על ריכוז מול סטף קרי וקליי תומפסון, לא לתת להם להיכנס לקצב". כשנשאל כמה משמעותית תהיה זכייה באליפות עבור טורונטו, ענה בכנות: "אני באמת לא יודע, כדאי לשאול אוהד או מישהו שגר בעיר כבר הרבה זמן. אני מניח שזה יהיה מרגש מאוד, כבר עכשיו הם בטירוף רק מזה שאנחנו בכלל נמצאים כאן".

 

סטף קרי ניסה להסביר מה לא עבד ועל הדרך החמיא לכוכב היריבה: "שיחקנו 26 דקות טובות ואז קוואי השתלט על העניינים. היינו מותשים והם היו מלאי אנרגיות. זה עוד לא נגמר, אבל אנחנו צריכים לשנות דברים אם אנחנו רוצים שהסדרה הזו תתארך. חזרנו כבר בעבר מפיגור כזה", אמר, כשהוא מתייחס לחזרה מפיגור 3:1 מול אוקלהומה ב-2016.

 

סטפן קרי מאוכזב (צילום: EPA)
סטפן קרי מאוכזב. "כבר חזרנו ממצב כזה"(צילום: EPA)

 

מאמן גולדן סטייט טיב קר נשאל איך חוזרים מהמצב הזה ואמר: "צריך לנסות לנצח משחק אחד בתור התחלה, זה מה שעשינו לפני כמה שנים מול אוקלהומה. בזה אנחנו מתרכזים עכשיו ובלהיראות יותר טוב. ניצחנו הרבה משחקים לאורך השנים, ננסה לנצח עוד אחד ואחר כך נראה מה הלאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים