שתף קטע נבחר

טימור: "ראשל"צ מצוינת, זה הכול או כלום"

גארד הפועל ירושלים מוכן לחצי גמר הפיינל פור שייערך מחר (שני, 21:15) מול הכתומים בהיכל מנורה מבטחים. כריס ג'ונסון ומלקולם גריפין מחוץ לסגל, 6,000 אוהדים ירושלמים הבטיחו את מקומם

הפועל ירושלים ערכה הערב (ראשון) את אימונה המסכם בפיס ארנה לקראת המפגש מחר (שני, 21:15) מול מכבי ראשון לציון במסגרת חצי גמר הפיינל פור שיהיה גם שחזור גמר הגביע, אותו החבורה של עודד קטש לקחה. האוהדים מהבירה התנפלו על הכרטיסים כבר מפתיחת המכירה ומחר צפויים להיות בהיכל מנורה מבטחים כ-6,000 אדומים.

 

בקבוצה, כמו בכל עונה כשהפיינל פור לא נערך בירושלים, החליטו לא לערוך את האימון מחוץ לאולמה, בניגוד לראשל"צ. הצוות המקצועי החליט שלא לרשום בטופס המשחק את כריס ג'ונסון, שאמנם חזר מהפציעה וכשיר אך עדיין לא מצליח להביא את היכולת שלו הרגילה שלו לידי ביטוי. חוץ ממנו גם מלקולם גריפין לא נרשם.  

 

ג'ייקובן בראון ובר טימור חוגגים (צילום: עוז מועלם)
בר טימור (צילום: עוז מועלם)

 

ג'יימס פלדין  (צילום: משה מזרחי)
ג'יימס פלדין (צילום: משה מזרחי)

 

הגארד בר טימור אמר לקראת המשחק: "ראשון היא קבוצה מצוינת, שיחקנו מולה הרבה פעמים השנה בכל מיני סיטואציות. אבל עשינו הכנה טובה, היה לנו הרבה זמן להתכונן, עברנו על כל הדברים שאנחנו צריכים לדעת, אני חושב שאנחנו מוכנים. ברמה המנטאלית אנחנו יודעים שזה משחק אחד, אז זה באמת הכול או כלום. אני לא יודע אם יש לחץ, אבל יש התרגשות, זה דבר טבעי".  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות הפועל ירושלים
בר טימור
צילום: באדיבות הפועל ירושלים
מומלצים