שתף קטע נבחר

המהפכה של חוגג: השחקנים ייכשלו - האוהדים יפוצו

הבעלים של בית"ר ירושלים מתכנן להנהיג מדיניות חדשה בכל הנוגע למחירי המנויים. האוהדים עשויים לקבל החזר כספי או ליהנות מהורדת מחירים במקרה שהקבוצה לא תשיג את המטרות

משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, מנפק עוד רעיון מהפכני בכדורגל הישראלי: ליכולת של שחקני הקבוצה על הדשא תהיה מעתה השפעה ישירה על מחירי המינויים.

 

בבית"ר אמנם העלו לקראת העונה הקרובה את מחירי המינויים, אשר עדיין נמוכים משמעותית בהשוואה ליתר הקבוצות הבכירות, אבל חוגג החליט לגבש פורמט שלא היה כמותו בארץ. אם הקבוצה לא תגיע להישגים - למשל, לא תעלה לפלייאוף העליון בעונה הקרובה - האוהדים יפוצו. זה יכול לבוא לידי ביטוי בהחזר כספי, זיכוי או הורדת מחירי המינויים לקראת העונה שאחריה.

 

משה חוגג בית
חוגג לא מתכוון להשאיר את האוהדים בידיים ריקות(צילום: עוז מועלם)

 

השבוע אמור חוגג להיפגש עם חברי ההנהלה על מנת לגבש סופית את צורת התמחור של המינויים בהתאם ליכולות בדשא, ולאחר מכן צפויה לצאת הודעה רשמית בעניין. "מהיום יהיה קשר ישיר

בין ההישגיות על המגרש למחיר שהאוהדים שלנו ישלמו", הסבירו במועדון.

 

מדובר בצעד ייחודי נוסף, אחרי שחוגג כבר החליט להנהיג מהפכה אחרת במועדון, לפיה תהיה שקיפות בקילומטרז' הריצה של שחקנים באימונים, יינתנו מענקי מאמץ מיוחדים בהתאם לכמות הריצה של השחקנים, יוכנסו פרמטרים מדעיים להליכי בחירת שחקנים ועוד.

 

במהלך סוף השבוע החתימה בית"ר את החלוץ שלומי אזולאי, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון אחרי ששיחק בעונה שעברה בבני סכנין. הבלם טל כחילה, שבית"ר קיבלה עליו ארבע הצעות מקבוצות בליגת העל, בדרך למכבי נתניה. בנוסף, הושג סיכום עם שמואל שיימן על הפיצוי שיקבל עבור עזיבתו את המועדון למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת. המגן קיבל שתי הצעות מהליגה הבכירה, אבל הוא צפוי לעזוב את הארץ אחרי שבע שנים ולחזור לליגה ההולנדית, אחרי שקיבל הצעה מקבוצה מהליגה הבכירה שם. שיימן שיחק בעבר בדן־בוש ובאקסלסיור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים