שתף קטע נבחר

אביה של הנרצחת בברקן הגיש תלונה נגד עוה"ד של משפחת המחבל

רפי לבנגרונד, אביה של קים יחזקאל-לבנגרוד שנרצחה בפיגוע באזור התעשייה ברקן, הגיש תלונה נגד עורכת דינם של בני משפחת המחבל אשרף נעאלווה בטענה לניגוד עניינים: "ברור שהיא מתואמת עימם ומשבשת הליכי משפט"

קים יחזקאל (צילום: יריב כץ)
קים יחזקאל-לבנגרונד ז"ל(צילום: יריב כץ)

תלונה ייחודית הוגשה בימים האחרונים ללשכת עורכי הדין נגד עורכת הדין מירב חורי, המייצגת את הוריו ואחיו של המחבל אשרף נעאלווה שרצח שני ישראלים בפיגוע בברקן אשתקד. רפי לבנגרונד, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד, שנרצחה על ידי נעאלווה, הגיש את התלונה נגד חורי בטענה כי היא פועלת בניגוד עניינים.

רפי לבנגרוד  (צילום: יובל חן)
רפי לבנגרונד (צילום: יובל חן)
 

בתלונתו ציין לבנגרונד כי חורי מעבירה מסרים בין בני המשפחה ומתאמת גירסאות באופן המנוגד לחוק. לאחר המצוד שהסתיים בחיסולו של נעאלווה, נעצרו בני משפחתו בחשד שסייעו לו. אימו, ופאא עבד אלרחמאן נעאלווה, נאשמה והורשעה באי מניעת פיגוע. אביו, ואליד סלימאן נעאלווה ואחיו אמג'ד ואליד סלימאן נעאלווה נאשמו בעבירות של אי מניעת פיגוע ושיבוש הליכי משפט.

 

"במהלך המשפט עורכת הדין חקרה את העדים חקירה נגדית בזמן שהיא מייצגת אותם באותו עניין והיה ברור שהיא מתואמת עימם לגמרי ובכך משבשת את ההליך המשפטי", כתב לבנגרונד.

תיעוד המחבל אשרף נעאלווה נמלט מזירת הפיגוע ()
המחבל אשרף נעאלווה

הוא המשיך: "בנוסף להכל מדובר במקרה שבו גם האמא וגם האח של המחבל טוענים שהם פנו לאבא בבקשה שיפעל בעניינו של הבן שמתכוון לעשות פיגוע, ובכך הם מסירים מעליהם אחריות ומטילים את האשמה עליו. לא ייתכן שאותה עורכת דין תייצג את כל הנאשמים כאשר הם מטילים אחריות אחד על השני. יש כאן ניגוד עניינים או לחילופין ניסיון של הנאשמים לשבש את כל ההליך בעזרת עורכת דין".

 

עו"ד מירב חורי מסרה בתגובה: "טרם קיבלתי את התלונה. כשאקבל אותה בצינורות המקובלים אגיב. במקרה הזה אין שום ניגוד אינטרסים".

 

הפיגוע באזור התעשייה ברקן ארע באוקטובר אשתקד. נעאלווה, תושב הכפר שוויכה בנפת טול כרם, עבד במקום כחשמלאי. הוא הגיע בבוקר למפעל כשהוא חמוש באקדח ורצח את קים יחזקאל-לבנגרונד וזיו חג'בי. לאחר מכן נמלט מהמקום. בתום חודשיים של מצוד איתרו כוחות הביטחון את נעאלווה שהתבצר בבית בשכם, ובתום קרב יריות הוא חוסל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
קים יחזקאל-לבנגרונד ז"ל
צילום: יריב כץ
מומלצים