שתף קטע נבחר

משבר בין סטטיק ובן אל לקשת: לא ינחו את "בית ספר למוזיקה"

לצמד הכוכבים הוצע להנחות את התוכנית "בית הספר למוזיקה" והם אף נבחנו לתפקיד, אך בקשת הוחלט לחפש מנחים חדשים. "הם בכלל לא רצו להנחות והסכימו רק בגלל שקשת ביקשה. להגיד ברגע האחרון שזה לא מתאים - לא מקצועי", אמרו גורמים המעורים בפרטים. השניים צפויים להמשיך ב"הכוכב הבא"

משבר ביחסים בין צמד הכוכבים סטטיק ובן אל לערוץ קשת, זאת בעקבות ההצעה להפוך את השניים למנחי תוכנית הריאליטי "בית ספר למוזיקה" שצפויה לשוב למסך אחרי חמש שנות היעדרות.

 

סטטיק ובן אל. משבר עם קשת (צילום: רונן אקרמן) (צילום: רונן אקרמן)
סטטיק ובן אל. משבר עם קשת(צילום: רונן אקרמן)

 

בקשת הציעו לזמרים להגיש את התוכנית, אולם השניים סירבו. אחרי מסע שכנועים הם נענו להצעה ואף ביצעו מבחן הנחייה כדי לבדוק את התאמתם. גורמים המעורים בפרטים כינו את הטסט "מרשים", אולם בגלל בדיקות פנימיות שנערכו בקשת, הוחלט לרדת מהעניין ולחפש מנחים חדשים, מה שעורר זעם בסביבת סטטיק ובן אל.

 

"הם בכלל לא רצו להנחות והסכימו רק בגלל שקשת ביקשה", אמרו הגורמים המצויים בפרטי המקרה, "ואז ברגע האחרון לבוא ולהגיד שזה לא מתאים - זה לא מקצועי".

 

הרוחות התלהטו בסוף השבוע האחרון ונקבעה פגישה דחופה בין מנהלי סטטיק ובן אל למנכ"ל קשת אבי ניר כדי לפתור את המשבר.

 

"הייתה פגישה חיובית", אמרו הגורמים, "שני הצדדים רוצים לפתור את המשבר הזה אבל את בית ספר למוזיקה הם לא ינחו. יש גבול".

 

סטטיק ובן אל נחשבים עמודי התווך בתוכנית ריאליטי אחרת של קשת, "הכוכב הבא". "המשבר לא אמור להשפיע על 'הכוכב הבא'", אמרו הגורמים, "אבל זאת בהחלט נורה אדומה לכך שהתנהלות כזאת לא יכולה להימשך".

 

ממנהליהם של סטטיק ובן אל לא נמסרה תגובה. מקשת לא נמסרה תגובה.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים