שתף קטע נבחר

צעיר נהרג בתאונה ליד טייבה, חברו הטוב נפצע אנוש

בהאא מסארוה, בן 22, איבד שליטה על הרכב שבו נהג - ונהרג. חבר שהיה עמו נפצע אנושות. קרוב משפחה: "מזעזע, לא מעכלים". אביו של מסארוה התקשר להזעיק את שירותי ההצלה - ולא ידע שבנו מעורב בתאונה הקשה

תאונת דרכים ליד טייבה (צילום: חסן שעלאן)
הרכב שבו נסעו הצעירים

 

בהאא מסארוה, בן 22, נהרג הלילה (שבת) בתאונת דרכים בכביש 444 סמוך לטייבה. צוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. חברו הטוב שהיה עמו נפצע באורח אנוש.

 

מפרטים ראשונים עולה כי מסארוה איבד שליטה על הרכב שבו נהג - והתנגש ברכבים שחנו בצידי הדרך. אביו שמע על התאונה הקטלנית והתקשר להזעיק את שירותי ההצלה, מבלי לדעת שבנו מעורב בה.

 

הרוג בתאוהת דרכים ליד טייבה (צילום: חסן שעלאן)
נהרג בתאונה: בהאא מסארוה
 

הרוג בתאוהת דרכים ליד טייבה (צילום: חסן שעלאן)
זירת התאונה, סמוך לטייבה

 

קרוב משפחה של מסארוה סיפר כי הוא וחברו שנפצע אנושות הם חברים טובים מילדות. "זה מזעזע, אנחנו עדיין לא מעכלים. הם היו החברים הכי טובים שאהבו את כולם ובחיים לא פגעו באף אחד", אמר.

 

לפני כחודשיים נהרג באותו הכביש עמאר נאשף בן ה-26, אף הוא מטייבה, בעת שרכב על אופניים חשמליים ונפגע מכלי רכב סמוך לכניסה הצפונית לעיר.

 

ביממה האחרונה הקטל בכבישים גבה את חייו של גבר כבן 30, שנהרג בתאונת דרכים חזיתית עם אוטובוס בכביש 375 באזור ביתר עילית שבגוש עציון. מוקדם יותר הלילה נערה כבת 14 נפצעה באורח קשה מפגיעת אופנוע בבאר שבע. היא פונתה לבית החולים סורוקה בעיר כשהיא סובלת מפגיעה רב-מערכתית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חסן שעלאן
הרוג ופצוע אנוש בתאונה ליד טייבה
צילום: חסן שעלאן
מומלצים