שתף קטע נבחר

"רוב הבעיות נפתרו, הגלקסי פולד מוכן"

בכיר בסמסונג הצהיר כי הסמארטפון המתקפל שהשקתו נדחתה יכול כבר לצאת למדפים - אבל לא נקב בתאריך. בינתיים, סמסונג קבעה כנראה תאריך להשקת הנוט 10 - 7 באוגוסט. אולי גם הפולד יצוץ על הבמה בניו יורק?

"רוב הבעיות במסך נפתרו והגלקסי פולד  מוכן לצאת לחנויות" - כך אמר קים סאונג-צ'אול, סגן נשיא סמסונג דיספליי, חברה-בת של סמסונג, לפי דיווח בעיתון הקוריאני The Investor. הבכיר הוסיף כי יש לו ציפיות גבוהות מהמכשיר ואמר כי "גלקסי פולד יקבל הרבה תשומת לב".

 

גלקסי פולד (צילום: סמסונג)
גלקסי פולד. מתי נראה אותו?(צילום: סמסונג)

 

הסמארטפון המתקפל של יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם היה אמור להגיע למדפים בסוף אפריל, אך שברים שהתגלו במסכים של יחידות שנשלחו לעיתונאים הובילו לדחיית ההשקה כמעט ברגע האחרון.

 

למרות ההתבטאויות האופטימיות, קים לא נקב בתאריך חדש להשקת הגלקסי פולד. העובדה שלדבריו "רוב" הבעיות נפתרו ולא כולן בוודאי אינה מעודדת את מי שתכנן לרכוש את המכשיר שיעלה לא פחות מ-1,980 דולר.

 

מאז שנדחתה השקת הפולד, הספיקה גם וואווי לדחות את השקת הסמארטפון המתקפל שלה: וואווי מייט X היה אמור לצאת החודש, אבל החברה החליטה לערוך בדיקות נוספות ולהשיק אותו רק בספטמבר. "אנחנו לא רוצים להרוס לעצמנו את המוניטין", הסביר דובר מטעם החברה הסינית.

 

הדמיה של הנוט 10 פרו ()
הדמיה של הנוט 10 פרו, הגרסה הגדולה

 

בינתיים, אתר הטכנולוגיה Cnet מדווח כי סמסונג מתכננת להשיק את שני מכשירי הגלקסי נוט 10 החדשים באירוע שיתקיים ב-7 באוגוסט בברקלייס סנטר בניו יורק. לפי השמועות והדיווחים, היצרנית הקוריאנית מתכננת לראשונה להוציא שני דגמים של הנוט - אחד עם מסך בגודל 6.75 אינץ' והשני עם מסך בגודל 6.28 אינץ'. כל אחד מהם עשוי לקבל גם גרסת 5G. עוד עולה מהדיווחים וההדלפות כי בעט ה-S שצמוד למכשיר תשולב הפעם מצלמה עם זום אופטי.

 

אם לא תהיה הודעה רשמית עד אז, לא מן הנמנע שסמסונג תנצל את האירוע החגיגי כדי לעדכן את העולם על מצבו של הגלקסי פולד - ואולי אפילו תציג את הגרסה המתוקנת שלו על הבמה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים