שתף קטע נבחר

יעלון תקף את לפיד וננזף על ידי גנץ: "לזכור את המשימה המשותפת"

יו"ר כחול לבן התייחס לפרסום הראשון ב-ynet, שלפיו מספר 3 במפלגה יעלון קרא למספר 2 לפיד לוותר על הרוטציה: "לא אתן לאף אחד לפגוע בסיכויי ההצלחה". יעלון בטוויטר: "יש למישהו אינטרס לפרק את כחול לבן"

 

ישיבת סיעה כחול לבן (צילום: אלכס קולומויסקי )
גנץ, לפיד ויעלון(צילום: אלכס קולומויסקי )

כלפי חוץ שומרים על אידיליה, אבל מתחת לפני השטח הסערה מבעבעת: יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ניסה להרגיע הבוקר (יום ה') את הרוחות במפלגתו בעקבות קריאתו של מספר 3 במפלגה ח"כ משה (בוגי) יעלון למספר 2 ח"כ יאיר לפיד לוותר על הרוטציה לראשות הממשלה.  

 

אתמול פורסם לראשונה ב-ynet כי יעלון אמר בשיחות סגורות עם גורמים פוליטיים בהתייחסו להסכם בין שני המובילים במפלגה כי "הסיפור של הרוטציה גורם לנו נזק, עדיף היה שלפיד יוותר על הרוטציה הזו". מטעמו של יעלון נמסר אמש בתגובה לדברים כי הוא "ממליץ ליריבינו הפוליטיים להתמקד בדעת הקהל ולא להמציא סכסוכים דמיוניים".

 

"לכל אחד מאיתנו יש אחריות" 

ואולם, יו"ר כחול לבן גנץ לא הסתפק בהבהרה - ונזף הבוקר ביעלון מבלי לנקוב בשמו: "רק אחדות למול המטרה וליבון הדעות השונות בתוך הבית יאפשרו לנו להתקדם ולנצח. לכל אחד מאיתנו יש אחריות בעניין", כתב גנץ בקבוצת וואטסאפ פנימית של המפלגה.

 

גנץ כתב עוד כי "חברים, מבקש להזכיר ולהדגיש לכולם כי יש עוד 90 יום לבחירות, וכולנו צריכים לזכור מהי המשימה המשותפת שלנו. כחול לבן היא אולי סיעה צעירה, המורכבת ממפלגות משנה, אבל המחויבות שלנו לחולל שינוי במדינת ישראל הופכת אותה לחזקה במיוחד, לכזו שיכולה להגיע רחוק אבל שתצלח עוד מבחנים רבים בתקופה הקרובה.

 

"המשימה מורכבת ואני לא אתן לאף אחד לפגוע בסיכויי ההצלחה. אז חברים - שיח פתוח כן. בואו לא נפרוץ מסגרות".

 

יעלון התייחס לדברים בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "לפי מספר אמצעי תקשורת הבוקר - יש למישהו אינטרס לפרק את כחול לבן. זה לא האינטרס ולא הכוונה של גנץ, לפיד, אשכנזי או שלי! סיכמנו שהולכים לבחירות מאוחדים, כפי שסיכמנו לפני הבחירות הקודמות, ולקראת הבחירות הבאות. אנחנו מכבדים הסכמים!".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
יעלון וגנץ
צילום: מוטי קמחי
מומלצים