שתף קטע נבחר

המשחקים האירופיים: שתי מדליות זהב ללינוי אשרם

התעמלות אמנותית: הישראלית סיימה ראשונה בבלארוס בתרגילים מושלמים עם הכדור והאלות, וזכתה בכסף בתחרות עם הסרט. לפני כן היא הגיעה למקום השישי והאחרון בתרגיל החישוק

בסוף השבוע השיגה לינוי אשרם את המדליה הראשונה של המשלחת הישראלית במשחקי אירופה המתקיימים במינסק שבבלארוס, כאשר נטלה את הכסף בקרב רב. היום (א') היא הוסיפה שתי מדליות זהב ואחת מכסף לרזומה כאשר סיימה ראשונה בתרגילים עם הכדור והאלות.

 

אשרם ביצעה תרגיל מושלם ונקי, מה שהעניק לה את המקום הראשון בזכות ציון של 22.5 נקודות. שנייה סיימה הבולגריה קטרינה טשבה שקיבלה 21.4 נקודות ובארד זכתה הרוסייה דינה אברינה שקיבלה 21.3 נקודות.

 

לינוי אשרם  (צילום: AFP)
לינוי אשרם בתרגיל הכדור(צילום: AFP)
לינוי אשרם  (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

לינוי אשרם (צילום: AFP)
הגדילה את אוסף המדליות. לינוי אשרם(צילום: AFP)

לינוי אשרם (צילום: AFP)
אשרם בתרגיל האלות(צילום: AFP)

 

גם בתרגיל עם האלות הרשימה אשרם כשצברה 22.7 נקודות וסיימה ראשונה. היא הקדימה את אברינה (22.6) והאוקראינית ולדה ניקולצ'נקו (21.750). בתרגיל עם הסרט צברה אשרם 21.100 נקודות וזכתה במדליית הכסף. רק אברינה (21.350 נקודות) הקדימה אותה ושלישית סיימה קטרינה טשבה (20.450 נקודות).

 

לפני כן סיימה אשרם שישית ואחרונה בתרגיל עם החישוק. טעות אחרי טעות ולא פחות משלוש נפילות של המכשיר גרמו לכך שהיא קיבלה ציון של 15.9 בלבד, אחד הנמוכים שלה בשנים האחרונות. 

 

אשרם במהלך תרגיל הסרט (צילום: AFP)
אשרם במהלך תרגיל הסרט(צילום: AFP)

לינוי אשרם  (צילום: AFP)
(צילום: AFP)
 

 

אשרם (20), סגנית אלופת העולם, נעדרה מאליפות אירופה שנערכה בחודש שעבר בגלל פציעה. היעד המרכזי שלה השנה יהיה אליפות העולם בספטמבר בבאקו, שם תצפה לה

משימה: להתברג בין 16 הראשונות כדי לא לרדוף אחרי הקריטריון בשנה הקרובה ולהבטיח את מקומה באולימפיאדה.

 

במדליית הזהב בתרגיל החישוק זכתה אלופת העולם, הרוסיה דינה אברינה עם 22.850 נקודות. שנייה סיימה הבלארוסית קציארינה הלקינה שקיבלה 21.750 נקודות ובארד זכתה האוקראינית ולדה ניקולצ'נקו שצברה 21.450 נקודות.

 

אחד הציונים הנמוכים בתולדותיה. לינוי אשרם (צילום: EPA)
בתרגיל החישוק אשרם לא הצליחה(צילום: EPA)

 

נבחרת האקרובטיקה סיימה רביעית

נבחרת האקרובטיקה סיימה במקום הרביעי בגמר התרגיל המשולב.הנבחרת הכוללת את אור ערמוני, צליל הורוביץ וירין עובדיה, תחת הדרכתה של שירן וקנין, הציגו תרגיל מרשים, בדרגת קושי גבוהה (2.86) כשבסופו של דבר זה זיכה אותן ב- 28.950 נקודות. ציון זה הביא להן את המקום הרביעי הכללי, הן היו רחוקות 0.1 נקודות בלבד מנבחרת בלארוס שסיימה שלישית.

 

אכזבה למתאגרף דוד אלבדיאן (עד 49 ק"ג) שהודח בשמינית הגמר אליפות אירופה (הנערכת במסגרת המשחקיים האירופיים) בתוצאה 4:0 לרופאט חוסיינוב האזרי, זוכה מדליית הזהב במשחקים האולימפיים לנוער 2014. בתחרות אופני הכביש לגברים סיים איתמר איינהורן במקום ה-23, כשהוא הגיע 54 שניות אחרי המנצח דווידה בלריני האיטלקי, שחצה את קו הסיום לאחר 4:10:04 שעות. רועי גולדשטיין סיים במקום ה-25 מתוך 135 משתתפים (21 מתוכם לא סיימו את המסלול).

 

 


פורסם לראשונה 23/06/2019 14:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים