שתף קטע נבחר

החשד להתעללות בפעוטות: "ראיות למספר רב של מקרים"

במשטרה חושדים כי כרמל מעודה, שעבדה בפעוטון ללא אישור בראש העין ונעצרה בחשד להתעללות בפעוטות, ביצעה מעשים דומים לאורך השנים. בכוונת החוקרים לבדוק את התנהלותה ב-5 השנים האחרונות. מעצרה הוארך שוב: "עדויות שמבססות את החשדות". עורכי דינה: "היא זו שהתקינה את המצלמות"

השלום ראשל
מעודה בבית המשפט(צילום: עמית הובר)

התפתחות בחקירת החשדות להתעללות בפעוטון פרטי בראש העין: במשטרה חושדים כי המטפלת, כרמל מעודה (25), נהגה להתעלל באופן סדרתי בפעוטות ולגרום להם לחבלות. "רק בנס לא נגרם למי מהם נזק חמור", אמר גורם במשטרה. בחקירתה הכחישה מעודה את המיוחס לה והיום (ב') האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרה בשלושה ימים נוספים.

 

החקירה החלה בשבוע שעבר, אז הוגשה תלונה בתחנת המשטרה בראש העין בנוגע לחשד לאלימות כלפי פעוטות במעון פרטי ברחוב סנהדרין שבעיר - הפועל ללא אישור - שבו שוהים כעשרה פעוטות עד גיל שלוש.

 

 

חוקרי המשטרה הגיעו למקום בשבוע שעבר ואספו ממנו חומרים ממצלמות האבטחה, שמהם עלה החשד כי מעודה נקטה אלימות כלפי הפעוטות - והיא נעצרה ביום שישי. לדברי המשטרה, "מהחשודה עולה חשש למסוכנות רבה" והכוונה כעת היא לבדוק את התנהלותה בנוגע לטיפול בפעוטות בחמש השנים האחרונות.

 

למעודה מיוחסות עבירות של התעללות ותקיפה הגורמת לחבלה. כאמור, בחקירתה הכחישה את המיוחס לה וטענה כי לא ביקשה לפגוע או להזיק לפעוטות. היא טוענת כי במשטרה מפרשים את הצילומים "בצורה לא נכונה". לאחר שעומתה עם הצילומים, טענה מעודה כי מה שרואים בהם לא נועד לפגוע או להזיק לפעוטות, אלא לרסן ולהרגיע אותם.

 

השופטת ניצה מימון-שעשוע מבית משפט השלום בפתח תקווה, שעיינה היום בתיק החקירה ובסרטונים, קבעה בהחלטתה: "החומרים מבססים ראיות לכאורה לביצוע מספר גדול של פגיעה והתעללות בפעוטות על-ידי החשודה. המשטרה פועלת במאמצים מוגברים בתיק, ואכן ימי החקירה הניבו מספר עדויות גדול המבסס את החשדות".

 

עורכי הדין אלי כהן ואביעד סעדי, שמייצגים את מעודה, מסרו בתגובה: "מרשתנו מכחישה את המיוחס לה וכי התכוונה להכאיב או לגרום נזק כלשהו לילדים. עובדה שאין חוות דעת רפואית שנגרם נזק לילדים. היא זו שהתקינה מצלמות אבטחה בגן והיא שמסרה את הצילומים לשוטרים. מרשתנו משתפת פעולה בחקירה. בבוא היום בית המשפט יצטרך להכריע אם המעשים בגדר עבירה פלילית או לא. בית המשפט האריך את מעצרה על מנת שהחקירה תתנהל ללא הפרעה. אנחנו מקווים ומאמינים שבסופו של דבר יתברר שמעשיה לא מהווים עבירה פלילית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית הובר
מעודה בבית המשפט
צילום: עמית הובר
מומלצים