שתף קטע נבחר

ב.מ.וו מציגה: אוטונומית ולנהג

היצרנית הגרמנית חושפת מכונית על היברידית נטענת שתשווק בתחילת העשור הבא. היא מסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש ב-3 שניות, לנסוע 100 ק"מ נקיים מזיהום ויש לה אפשרות נהיגה אוטונומית או שליטה ידנית מלאה של הנהג

ב.מ.וו חושפת את את הויז'ן M-NEXT, קונספט למכונית על, שתפתח מחלקת הביצועים של היצרנית כמחליפה אפשרית ל-i8. לדברי היצרנית אב הטיפוס מהווה הצצה לכיצד תיראה מכונת הנהיגה האולטימטיבית בעתיד החשמלי-אוטונומי של תעשיית הרכב.

 

 

יחידת ההנעה היברידית נטענת משלבת בין מנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים, הממוקם בתצורה מרכזית ומנוע חשמלי. התפוקה משולבת עומדת על 600 כ"ס וההנעה כפולה קבועה, עם אפשרות מעבר להנעה אחורית בלבד. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3 שניות ומהירות מרבית של 300 קמ"ש בעוד שטווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-100 ק"מ.

 

ב.מ.וו ויז'ן M-NEXT ()

ב.מ.וו ויז'ן M-NEXT ()

העיצוב החיצוני מרשים: סבכת כליות ענקית מלפנים, יחידות תאורה צרות, מסיטי אוויר מסיביים במקום פגושים ומכסה המנוע (מאחור) המעוצב כתריסים בדומה למכונית העל הקודמת שיצרה ב.מ.וו – ה-M1 המיתולוגית מסוף שנות השבעים. בפרופיל ניתן להבחין בכונסי אוויר גדולים למנוע, חישוקים ייחודיים ("22 מאחור, "21 מלפנים), מצלמות במקום מראות וכמובן דלתות הנפתחות כלפי מעלה בדומה ל-i8.

 

ב.מ.וו ויז'ן M-NEXT ()

עיצוב הפנים מרשים לא פחות עם צמד מושבים המחוברים לרצפה ועשויים כחלק אינטגראלי מתא הנוסעים, קונסולה נקיה ממתגים, הגה ייחודי המזכיר סטיק של מטוס נוסעים ומסכים לתצוגת נתונים מאחוריו. בנוסף כל השמשה הקדמית משמשת להצגת נתוני נהיגה ודרך. דגם הקונספט מציע שני מצבי נהיגה: EASE בו השליטה היא של מערכות הנהיגה האוטונומית ו-BOOST המעביר את המכונית לשליטה מלאה בידי הנהג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים