שתף קטע נבחר

פורצה, גרסת הלגו: משחק המרוץ הכי חמוד

ההרחבה החדשה של פורצה הורייזון 4 מביאה את עולם הלגו למסלול המרוצים - וזה פשוט נראה מדהים. השאלה היא כמה פעמים ברצף אתם מסוגלים לשמוע את Everything is Awesome

אנחנו נמצאים בתקופה לא מדהימה עבור חובבים של משחקי מרוצים. סדרת פורצה היא בין הבודדות שמצליחות לשמור על טריות, בזכות שתי תתי-סדרות. יש את Forza Motorsport המעונבת, עם מסלולי מרוצים ריאליסטיים ודגש כללי על נהיגה מציאותית, ויש את Horizon הקלילה-יותר, עם עולם פתוח ומערכת נקודות שמעודדת אתכם להרוס כל גדר ולקפוץ מכל רמפה שאתם רואים.

 

 

לפני שנתיים העבירו המפתחים של Horizon הילוך והלכו לכיוון מצועצע בדמות חבילת הרחבה של מכוניות הצעצוע Hot Wheels - עם מסלולי מרוצים אבסורדיים שכללו לולאות לא מציאותיות בעליל. השנה הם ניסו להתעלות על זה, באמצעות חבילת הרחבה חדשה ל-Horizon 4 שיצא בסתיו שעבר: לגו. זו הוכרזה בתערוכת E3 השנה, וראתה אור רק כמה ימים לאחר מכן. אם רכשתם את חבילת התוכן המלאה של פורצה הורייזן 4, תקבלו אותה בחינם. אם לא, תתבקשו לשלם 100 שקלים.

 

אז איך LEGO Speed Champions? לטוב ולרע, המלה הראשונה שעולה לראש היא "חמוד". איך עוד אפשר לתאר משחק בו יש תחנת רדיו שמנגנת את Everything is Awesome בלופ? משחק שכולל אזור עם פיראטים מלגו, עם דינוזאורים מלגו, עם רוחות רפאים מלגו? משחק בו חיות המשק הוחלפו בגרסאות הלגו שלהן? משחק בו כל גדר בנויה מאבני לגו, וכשאתם נוהגים דרכן, האבנים עפות לכל עבר? זה הכל מאוד, מאוד חמוד.

 

Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions ()
הפריטים נראים מפורטים להפליא

 

Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions ()
רק שלוש מכוניות חדשות

 

וכמו פורצה הורייזן 4 עצמו, גם חבילת ההרחבה הזו יפהפייה. עולם לגו נמצא בשטח נפרד לגמרי מהמפה של המשחק הראשי, והוא אמנם קומפקטי אבל מגוון מאוד. הפריטים בעולם, וכן המכוניות, נראים מפורטים להפליא - עד לרמת האבן הבודדת. אלה אפילו כוללות מספרים סידוריים, ממש כמו אבנים אמיתיות.

 

אך בדומה לדגמי לגו עצמם, גם חבילת ההרחבה הזו היא עניין קטן למדי. יש כאן רק שלוש מכוניות חדשות - מקלארן סנה, פרארי F40 ומיני קופר 67'. ואמנם תוכלו לנהוג גם באחת ממאות המכוניות הרגילות גם בעולם של לגו, אבל למה שתעשו את זה? זה לא חמוד!

 

Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions ()
העונות מתחלפות מדי שבוע

 

משימות דווקא יש בשפע - ממרוצים ועד לאתגרים כמו הרס של פריטים, נהיגה במהירות מופרזת באזור ספציפי או יצירת רצף נקודות גבוה במיוחד. בתמורה לאלה תקבלו אבני לגו באמצעותם תוכלו לבנות את הבית שלכם במשחק וכן את המכוניות. החלק המעט מצער הוא שהבנייה אינה תהליך אינטראקטיבי. כשאתם מגיעים למספר האבנים הדרוש, הפריט אותו אתם בונים פשוט מופיע.

 

מכאן, שאלת התמורה לכסף שתתבקשו לשלם (או הכסף שכבר שילמתם אם רכשתם את המהדורה היקרה של פורצה הורייזן 4) היא כמה אתם אוהבים לנהוג בעולם של לגו. כמעט ואין כאן משחקיות שונה מפורצה הורייזן 4 ה"רגיל". זה אותו משחק - שגם בו, אגב, מתחלפות העונות מדי שבוע - אבל עם עיצוב אחר. האם זה מספיק? רק אם Everything is Awesome מעלה חיוך על פניכם גם בפעם העשירית בה הוא מתנגן.

 

מחיר: 100 שקלים / 90 שקלים לבעלי Game Pass / חינם לבעלי הגרסה היקרה-יותר של Forza Horizon 4

זמין לאקס-בוקס וואן ולמחשב

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים