שתף קטע נבחר

לאלה ליואב כץ: "לא אאכזב אותך"

הבעלים קיים סבב שיחות ושמע מהחלוץ שחוזר לאחר שנתיים: "לא אכזבתי אותך בעבר, זה לא יקרה גם הפעם". לקחים מפרשת תאמאש: "תהיה יותר הקפדה על התנהגות". בן בסט צפוי לקבל את סרט הקפטן

בהפועל חיפה דרוכים לקראת אימון פתיחת העונה מחר (שלישי), בו יחזרו לשורות הקבוצה שני חלוצים חדשים/ישנים – כל אחד בנסיבות אחרות: עדן בן בסט חוזר לקדנציה רביעית במועדון אחרי עונה וחצי בהפועל ב"ש, וצפוי להיות אחד הקפטנים של הקבוצה, ומהראן לאלה שחוזר מהרחקה של שנתיים בשל שימוש בחומרים אסורים.

 

הבעלים יואב כץ קיים ביממה האחרונה סבב שיחות עם הצוות המקצועי ועם שחקנים, שבמהלכן הגדיר את המטרות והדרישות שלו מהם. בשיחות הקפיד כץ לציין: "בעקבות האירועים של השנה שעברה נקפיד יותר על התנהגות", כשהוא מכוון בעיקר לפרשיית המעצר הממושך של גבריאל תאמאש. אחת השיחות הייתה עם לאלה, שהבטיח: "אף פעם לא אכזבתי אותך ולא אאכזב אותך גם עכשיו".

 

לאלה בקדנציה הקודמת בחיפה. הבטחה לבוס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לאלה בקדנציה הקודמת בחיפה. הבטחה לבוס(צילום: אורן אהרוני)

 

בשיתוף עם הצוות המקצועי, ראשי המועדון שוקלים להחליף יעד למחנה האימונים שכבר נקבע להתקיים ברומניה. הצעה שהגיע בימים האחרונים להעביר את המחנה באיטליה נשקלת בחיוב כשלטענת ראשי המועדון הסיבה היא שההצעה כוללת משחקים במהלך המחנה מול שתי קבוצות בכירות.

 

כץ עצמו אמר ל-ynet ספורט: "יש אווירה טובה בקבוצה. השחקנים שעוזבים כותבים פוסטים בהם הם מודים ומחמיאים ונשארים אוהדים של הפועל חיפה. זה מעיד על הכל גם אם מסביב יש עוד כאלה שמנסים להכפיש. החלק האנושי אצלנו חזק ואני בטוח שתהיה לנו עונה מוצלחת" .

 

החלוץ האיטלקי פדריקו פיובאקרי ששיחק בעונה האחרונה בקורדובה (שירדה לליגה השלישית בספרד) מועמד להצטרף, כשגם המגן השמאלי היהודי, ג'ו ג'ייקובסון (32) מועמד להגיע ללא תמורה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מהראן לאלה
צילום: עוז מועלם
מומלצים